fırtınalar koparmadan kopardım... kayan her yıldızı yere düşmeden toplarken avcumda biriktirdim senli aydınlığı...
beyazındaki papatyaya dokunmadan sana yıldızlardan taç, ayın şavkından yastık yaptım sensiz geçen gecelerde ateş böceklerim harf oldu sense akşamları yazılan şiir...
üç harf az kalırdı anlatmaya söz suskun kalır, kelimeler utangaç aşk tarifsizdi yürekteki sefer sayısını bilmediğim bir uçakta senle uçmak göğe karışmak maisinde hatta fezada kaybolmak öylesine..
yağmur olmak damlamak toprağa karışıp bir tohuma dokunmak asılı kalan damlacıklarla güneşten IŞIK çalmak tüm aydınlıklarını içimize çekerek
renk olmak bir gökkuşağında altımızdan geçsin göçmen kuşlar biz izleyelim yedi rengi tüm kıtalara dağıtalım çöl olan yerlere yeşil susuz olan yerlere mavi verelim
aşk ile aşka dair ne varsa etrafında dönelim dünyanın olmadı Güneş olalım saçalım etrafa aydınlıkları geceye inat savaşlara inat karanlığı yırtarak büyütelim barışı emzirelim yüreklere ekelim sevgileri... gülerek ağlamalarımız sulasın zeytin filizlerini A Ş K ! diyelim hep birlikte yürekler dudak(dil) olsun söylerken....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKA VARIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKA VARIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
________________HARİKASIN DOST YÜREĞİN DERT GÖRMESİN AŞKI BİR ÇIRPIDA ANLATIN GÜZEL BİR ESER OKUDUM HER ZAMAN Kİ GİBİ GÜZEL BİR ESER DAHA DÜŞMÜŞ GÖNÜL SAYFA NA YÜREĞİN DAİM KALEMİN BAKİ OLSUN DOST SAYGILARIMLA...
beyazındaki papatyaya dokunmadan sana yıldızlardan taç, ayın şavkından yastık yaptım sensiz geçen gecelerde ateş böceklerim harf oldu sense akşamları yazılan şiir...
üç harf az kalırdı anlatmaya söz suskun kalır, kelimeler utangaç aşk tarifsizdi yürekteki sefer sayısını bilmediğim bir uçakta senle uçmak göğe karışmak maisinde hatta fezada kaybolmak öylesine..
yüreğin dert görmesin dostum..ustaca imgelerle örülü çok güzel bir şiir okumanın keyfını yaşadım tebrık edıyorum
Ben yürürüm yane yane aşk boyadı beni kana Ne akilem ne divane gel gör beni aşk neyledi dizeleri geldi yunusun okurken dizelerinizi kutlarım değerli şair nice güzeldi şiir.. sevgi ve saygımla..
nice güzel olan yürektir ki bu şaire yüreğin, istek için bir resim silmiştir.Bu ki okuyan bir gözün aynasıdır ben için... yunus gibi rumi gibi yüreğin için teşekkür ederim şaire... yürekten sevgi ve saygımla...
saygılarımla.