hiç anlatamadım sana yerini yadırgayan kelimeler gibi yarısı yabancı yarısı bacasız dumanlarla hep gör beni, sev; isterken yangın yeri telaşları taşındı aklıma her defasında nadaslı şarkıların terli buğusuna terkederken en fazla elimle koymuş gibi bulurdum hep algın harflerin lodosuna saklanmış o gardropta!
pembe hislerimin mavi korkulukları olurdu inanırdım hep kahverengi yalanlarına sadakat aşktan büyüktür derken bile lale bahçesine sızmış siyahgüldün kökü kurumaz bir sarmaşık/ütopya olsan da ve hep beklerdim kahrımı dizginleyip hep bekledim bir gün tersine akacak nehir bu nedenle hep ters adımlarla yürüdüm sana zamanın dilini goncalarla düğümleyip tünerdim bilge bir yalancı gibi saklanır, sesinin kovuğuna bilemediğim bir sebeple ezbere uzanırdı kollarım umut aşısına ben güneş ekeyim, sen karanlık topla!
hep yanlış anladın beni dualarım herkeseydi evet ama şiirlerim senin sen baktığında yeşerirdi mutlarım her gamzeye değildi özlemim yakamoz arardım gözlerinin parıltısında iki küs bakış sezsem, iki aşı arası bir pusu kaplardı içimi zihnimden kemirip bir alev düşer alnımın ortasına her kahır kendi belasını taşırdı içimin deltasına susardı sayhalarım çığlığa bindikçe dulda yamaçlara ak/ardı flu pandomim!
duymuştum sevmek yaşamaktı yaşamaksa her sancıyı en az bir kez tatmak çoktan unutmuştum masalları oysa ayakları topallayan masamın üzerindeydi aşk dik durmaya yeminli şiirler içerdim ara sıra ya Eva Peron gelirdi o vakitler aklıma ya ’bu bahar da ölmedim anne’* derken Kalimera!
ne söylesem yetmezdi ama nasıl tembihlesem de, geri dönerdi kelimeler beceremezdim işte, bir yerinden kırılırdı sesim ve hiç anlatamadım ’’çerçeve değil, resimdi benim asıl istediğim’’!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞ ÇERÇEVE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞ ÇERÇEVE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neresi boş bu çerçevenin usta, her santimetrekaresi dolu. Şiirle, yorumla akşamıma keyf kattınız. Gönülden tebrikler üstad ve Kali'm. Müthiş bir uyum yakalamışsınız, harikasınız, her ikiniz de. İkinize de içten sevgiler.
Yoruma gücüm yok anlamsız kalacak sözlerim, en iyisi okuduğmu bilin ben geldiğim gibi sevgi ile giderim. Yürek kaleminiz çağlasın daim. Sevgilerimle...
içten...
şiirle kalın,
sevgilerr...