her gece uzanırdı göklere ellerim dokunurdu hep yanlızlığım ay (a) acırdı gülümserdi yıldız kayardı ben sensiz sessizlikleri dinlerim IŞIK rüzgarında olurdu her zaman ki ıslığında
ıslandığım yağmurları saymadan katre katre düşerdi kapalı odalara seni yeşertmek için şiir ısılanırdı toprak içine çekerdi...
benim dışa vurmadığımı toprak bilirdi kabarır kanardı tek farkıydı orantısız tuz oranı ağlamak için yağmur göz için tuzlu bir bitkiydi aşk büyütülmesi gereken...
çorağındaki bir yüreğe yada kuyusuna giren bir Yusuf’a yada El/ver/me den ayrılan bir meczubun velisinden ayrılışı yada çölde açan gül gibi...
dokundum bir kere tenine işte o an gördüm çiçeklerdeki rengini EL/VER/ME eğer gideceksen bu baharlarda hele de benim üzerime kar yağacaksa... el ver kal benimle....HEP...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EL/VER/ME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EL/VER/ME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben istiyorumki hayatına konsun..yüreğine..şiirde yürek seli değil mi..sen hak ediyorsun güzel kardeşim....kelebek ve uğur böceği kardeştir..sen kelebek ol ...ben uğur böceği .. kalemin daim olsun kardeşim..
çok beğendim..işte bu ..kalemin daim olsun. esen kal