sarısı kaçmış otlara basarak kaçmayarak bastığı yerden çıkardı yeşili... otlara verdi önce rengi kaçmış karanlık ormana girerken
sallandı yapraklar yerde eşlik etti toprağının üzerindekilere tuttu köklerindeki koca çınarlarını ve diğerlerini sarsıntısındaki gök güneşi üstüne saldı kanatlandı dallarındaki ilk çiçek sevincinden güneşi selamladı kedi girerken karanlık ormana
küçük gövdesi kocaman yüreğiyle bastı toprağa işte o an büyüdü ağaçlar ve bahar geldi ikincisinde dal sallandı geniş kollarını açarak çiçekleriyle güneşi selemladı kedi girdi diye ormana mavisindeki beyazbulut gibi
kedi eşeledi kahverengisindeki toprağı kokusunu aldığı her şey gibi dokundu bir kristale içine girdi IŞIK O an aslan oldu kanatları yanlarında...
Önce bir kelebek oldu konarken ilk ağaca savurdu saçlarını mavisiyle gözleriyle okşadı gökyüzünü ona sürme çekti gök mavisinden
sardı her yanı kanadındaki aşk ile belki utangaçtı her şeyi ğaçlara anlatmaya indiğinde köklerine yandı yine renkli yüreğindeki kristal gök hediye verdi yedi renkli...
dokundu gövdesine pençesiyle ağaça dalları küçük kelimeler oldu çok söz söyledi ona giderken denize dokunmak istedi sadece balıkları duymak için
çekti yüzgeçlerini bıraktı kenarısındaki kıyıya dertlerini önce kuma sonra suya dokundu elleriyle karıştırdı kimseye karışmadan sapık ruhuyla...
işte o an.. denizde gökte anladı mavi rengi Ejderin suya girmek istedği işte o an tanrılardan güç geldi kelebeğin kanadına takıldı bir şiir ejder gibi... yada kedi tüyü kadar güçlü bir şimşek çaktı göz kırptı içinde sevgi büyüten herkese enerji içindi sadece bilene.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEDİ TÜYÜ BÜYÜSÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEDİ TÜYÜ BÜYÜSÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şİiri öykü tadıyla okudum. Okudum, bitirdim ama peşimi bırakmadı... Oturdum ve büyüler, kediler üzerine yazılar okudum :(
Kediye yakıştırılmış sıfatlardan, Kedinin görünmezi görme kabiliyetinden, kara kedileri ense tüyü ile yapılan büyülere kadar.... neler neler okudum bilseniz şair... Ama siz zaten biliyordunuz bunları değil mi?
Şiir yazmak, bilmeleri şart koşuyor, bu kesin... Her bilen de böyle sürükleyici anlatamıyor ki. O başka bir yetenek işte.
Tebriklerim içten. Dolu dolu bir paylaşımdı. Ben yaşamı keşfe çıkmış,neden niçin diye sorgulayıp sonunda kendi sentezine varmış bir şaire eşlik ettiğimi düşünüyorum şimdi ki kaleminizle birlikte yürümek güzeldi.
Emeğinize yüreğinize sağlık. Teşekkür ve saygılarımla...
Öncelikle yorumunuza geçikmeli olarak cevap yazdığım için özür dilerim. büyü müyü korkarım aslında. Bazen korkularımı yenebilmek adına üzerine giderim :-)
Bu kadar övgü dolu sözünüzü umarım bir gün hak edebilirim.Çünkü bu yorumu yazmadan önce sizin şiirlerinizin bir kaçını okudum.Ve kalanlarınıda okumaya devam edeceğim.
Şiir stilinizi çok beğendim. Okuduklarımın hepsi kurgu yumağıyla örülmüş güzel eserlerdi.
Amatörce yazma heveslisi olarak bu kadar güzel söz için tekrar çokça teşekkürler. yürekten saygılarımla...
... işte o an.. denizde gökte anladı mavi rengi Ejderin suya girmek istedği işte o an tanrılardan güç geldi kelebeğin kanadına takıldı bir şiir ejder gibi... yada kedi tüyü kadar güçlü bir şimşek çaktı göz kırptı içinde sevgi büyüten herkese enerji içindi sadece bilene.....