damarımda hızı belirsiz kızıl gece kalırdı hep Şah-ı Mat eden bir sevda damalı bir aşk oyunundaki sen beyazı ben siyahı oynardı kroşe gibi çarpardı her hüzün dolu sözün yıkılırdı taşlarım sığındığım kalelerim kazanmak içindi yıkılmalarım...
gecesiyahgündüzbeyaz kareydi düşümdeki oyunlarım bitkinliğimdeki seni sevmelerim akardı hep sen kazanırdın yüreğimdekileri ezberi olmayan kazançsız kaybetmeli bir aşktı bizimkisi
fil kadar burnum olsa koklarmıydım seni istediğim kadar çapraz yada düz gönlündeki vezirin olabilirmiydim k a n a m a şimdi... sakın dokunma yarama tek piyonum kaldı yüreğimde aşktan yana alma kalan tek şeyi sana dair tek şey bu karede kanarsan eğer zafere kanama devam eder ben bitersem oyununda biter Aşkı hayelden çıkaranın belkide benim...
"aşkı oyun bilen kaybettikten sonra severmiş seviği karenin üzerindeki sevdiklerini zafer hırsını yenenler aşkta kazanırmış hayat oyununda..."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAN/AMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAN/AMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
fil kadar burnum olsa koklarmıydım seni istediğim kadar çapraz yada düz gönlündeki vezirin olabilirmiydim k a n a m a şimdi... sakın dokunma yarama tek piyonum kaldı yüreğimde aşktan yana alma kalan tek şeyi sana dair tek şey bu karede kanarsan eğer zafere kanama devam eder ben bitersem oyununda biter Aşkı hayelden çıkaranın belkide benim...
"aşkı oyun bilen kaybettikten sonra severmiş seviği karenin üzerindeki sevdiklerini zafer hırsını yenenler aşkta kazanırmış hayat oyununda..."
_____________________sonları zaten hep o yüreğin bir yerinde saklanan tek piyon oynar o varsa bu şakta halen bir umut vardır o yoksa boş ver siyah beyaz beyaz siyah olsa da aşk siyahlığı beyazlığıyla kalsın şah mat yapmanında anlamı yok dilerse yüreğe şahta olur padişahta şahta olur kraliçede kutladım değerli Dost kalemi saygılarımı bıraktım...
arkadaşım hızına yetişemiyorum bitin ilham perilerini sen almışsın nerede rehin tutuyorsan serbest bırak onları biizede gelsin yine güzeldi selam ve saygılar
hız mız değil...ilhamlada aslında pek alakası yok, ilham perisinide tuttuğum yok...kafamın yoğunluğunu dağıtmaya çalışıyorum...yoksa ilhamlık kayda değer birşey yazdığım yok aslında farkındayım...Ama rahatlamaya bire bir iyi geliyor yazmak :-) sevgi ve saygılarımla....
gece siyah gündüz beyaz kareydi düşümdeki oyunlarım bitkinliğimdeki seni sevmelerim akardı hep sen kazanırdın yüreğimdekileri ezberi olmayan kazançsız kaybetmeli bir aşktı bizimkisi
Bol ışıklı günler...