dokunuryordu yanlızlık üzüm karası gece ortaktı sancısındaki sabaha sesizliği bozan bir sela katıldı şafağa savruldu rüzgarla kırlara
toprak kapardı bir yusufcuk havalandı üzerine kanadında nur dolandı öylesine tekmil bir süzülüş başladı dilimden konarken üzerine bir dua
ve ölüm her zamanki gibi sadık kalmıştı randevusuna ikide bekcisi vardı biri ala bir kara karga güvercin gerisinde belki bir gelincik açacaktı üzerinde başında bir fatiha birde veda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON İLKBAHAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON İLKBAHAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ablam çok ama çok sağol... güzel baharlar anlatan şiirler de yazacam...konusu kendisi kadar soğuk biliyorum da... ABLAM YÜREK DOLUSU SEVGİM VE SAYGIMLASIN...
can arkadaşım..ölümü böylesine güzel anlatmak..ilahiye varışın tendeki hissedilişiyle olur.. bir ben vardır benden içeru
ölüm haktır..o hak birgün boynumuzun borcu..ama er ama geç..peygamberimiz vefat edince..geride kalanlar yaşadılar ve ona kavuşmak arzusuyla..sonuçta kavuşuluyor..o sevgiliye..ve sen ve ben hayatı acı yanlarıyla yaşayacağız..bu sofrada hep bal olmuyacak anlamındadır..acı biberde hayatın anlamı..kul elden ayağa düşünce anlaşılır bu.....insan yükü çok ağırdır..çaresizlik senden kuvvetini alır boyun büktürür..
..şöyle düşün artık ne olur..yanyana açılan iki oda ve ayrı odalardayız sevdiklerimizle . onun yeri ve mekanı cennet ve ben de o cenneti kazanabilmem için çok çalışmalıyım..
yapacağımız bu.... başka bir öte yok..kötününde iyisini düşüneceğiz.. ölümünde aslında yok oluş değil ebedi yaşam olduğunu bileceğiz.. ve göreceğin çok güzel günler var..ablasının kuzusu..
GÜLESEN SANCAR tarafından 4/3/2012 9:42:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
ölümü her can tadacak önemli olan son nefesimizi ihlaslı amelle vermek her ölümden ibret almak gerekir, Allah sevdigi kulu erken alırmış yanına, Acını paylaşıyorum , Rabbim sabrını bol versin,,metanetini yitrime dostum,
kul düşünce tarafından 4/3/2012 10:04:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sana bol sabırlı ve ışıklı günler diliyorum...
Sevgiler...