(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARDUNYALI SANRI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARDUNYALI SANRI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... evet, yanıltmamış kuzey yıldızı. yıllar öncesinde dizeler... bu kez bir mektupla bir şiirin sevişmesi gibi, birbirinin içine geçmiş şiir ve hitap dili. fazlalıklar var mı? var. sesi düşüren ya da yükaeltwn, anlamı düzleştiren ya sığlaştıran... bütün bunlara rağmen güzel olan o ki hem okuyup giderken hem anlatı bittiğinde sıcak-yumuşak bir şiir sesi kalıyor kulakta; damakta kekre ve güzel şiir tadı.
sabah silime sardunyalar dolaşıp durdu, bir sardunya sanrısı ile karşılaşmak hoş tesadüf oldu. sardunyalara madem...
Merhaba. Öncelikle düşüncelerinizi açıkça belirttiğiniz ve çalışmayı çok yönlü ele aldığınız için teşekkür ederim. Arayıp da bulamadığımız tahliller bunlar. Ya sevgiden ya çekingenlikten insanlar yapılan iş hakkındaki fikirlerini açık sözlülükle dile getiremiyorlar.
Evet ben şiir yazmıyorum, ilgi alanım öykü. Bu da ne yaparsam yapayım şiire yansıyor. O yüzden genelde şiirden uzak duruyorum.
Sardunyaları çok severim. Sardunyalara... Tekrar teşekkür ederim.
Tam yeniden susuşumuza denk gelsin birkaç turna Son yudumları da çekerken fincanımızdan Güneye göç edelim seninle Sıcak ülkelere Burada bezdirecekler bizi canımızdan…
Ben sardunya çiçeği kokusunu en çok ne zaman içime şöyle gönlümce çektim biliyormusun kalemi daima sardunya kokan özü doğru sözü doğru Engindeniz'im benim...Seni tanıyıp sevdikten sonra..
Seni özlediğimde ise sayfana girip kırık camlı pencerenin önünde yıllardır hiç solmadan yaşayan sardunya saksılarına bakıyorum hüzünlü bir mutlulukla... Şiir çok çok güzel sen ondan da güzelsin...
teşekkür ederim. Ben pek şiir yazmıyorum. Genelde öykü yazarım. Evet yazınızı beğenerek rebessümle okudum. Denk geldikçe de okuyacağım inşallah. Saygılarımla.
Gözlerim doldu okurken ...Ne kadar kabiliyetlisiniz siz biliyor musunuz?..Sevgilerimle ve de sonra tekrar geleceğim sizin evinize ,okumaya.Hoş kalın:))
"Bilmem ki nasıl susulur… Acı kemiği sardığı anlarda Kaça kadar saymalı içinden insan Asran?"
Sayılar yiter o an...suskun bir çığlıktır genzine oturan... batırır keskin dikenlerini...kanatır yüreğinini ölümüne ölümüne...Saygımnla sevgimle ENDENİZ.
Ellerini göğsünde bağlama öyle İki umutsuz bir cehennem içindir. Beni dinle Şu an içimdeki Çoruh bir dere kadar sakin Ve huzurlu gelişinle. Sözümü tutacağım lakin Islan gel… Sarmadan burçlarımızı suskunluk denen bela Düş olarak kalacak dudak kıpırtılarımıza Ağlayalım evvela.
Ses bildirisi geldi ama diğerini fark etmedim. Zaten ben seni nedense hep yazı ustası diye, yazı sayfalarında arıyorum. Fakat yalan yok şiirde de mükemmelsin.
Su gibi... Şiir içiyor insan her dizeden... Kendimi buldum şiirinizde, o kadar çok sevdim ki ben bu dizeleri. Hiç bir kelime yeterli gelmeyecek beğenimi anlatmaya Susup şiiri yaşamak istiyorum sonsuzca... Yüreğinizden öpüyorum, tebriklerimle...
Ve Gül yürekli şairin soluğunda canlanmış dizeler. Çokça beğenimle değerli hocam. Saygılar.
Uzaklara mahzun bakışlar taşıyan Son Haydarpaşa treni de az önce geçti. Artık ne kadar fazla tükenenlerimiz… Yaşadığımızı zannederken Ağlanacak ne çok şey biriktirmişiz. Fakat sen Benim sepken serzenişlerime aldırma . Sevene değişik yöntemlerle anlatılan sevgi dili.Yürek diliniz susmasın.Saygılarımla.
Hayatın gerçeklerine naif dokunuşlar ve geçmişi hatırlayıp bir iç çekiş, ne güzeldi eskiden herşey, şimdi kaç kişi Sardunya yetiştiriyor penceresinin önünde? Asran ismi çok tanıdık geldi bu arada. (Düğün salonundayım, komşumun kızı evleniyor, kaçırmak istemedim, cepten okudum şiiri, bu gürültüde bu kadar yazabildim:)) Güzeldi şiir, okumak keyifliydi (bu ortamda bile) Emeği ve yüreği kutlarım. Selam ve sevgimle.