Ağır anne… Cümleler gördüğün dağlardan bile Hele bir de Dolmuşsa kulağın dünya kiriyle Sağır anne Konuşanlar duymuyor iniltileri Kesilse sesleri İtiraz dökülecek dudaklarımdan Çağır anne Yol dediğin birkaç dolam urgan Beni seviyorsan Çık yüksek bir eşiğin tepesine Bağır anne Yazmamdan bir dal düştü gel diye Ömür hediye Kıbleye karşı bir kez daha beni Doğur anne Dokundukça kırılıyor insanlarım Ben anlarım Çamur al ve bir kez daha kalbimi Yoğur anne Böyle bitmez karanlığı gurbetin Bir de hasretin Hiç değilse rüyama gel.Belki kalbim Soğur anne…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Offffff Of. Şiir değil kurşun sanki... Deldi geçti... Keşke ben de yeniden doğsam dedim bir an... Ama ne annem geri gelir; ne de ben doğduğum güne giderim...
Şiiri yazmak değil, yazarken hissetmek ve yaşamak önemlidir,,, okuyucuya hissettirmek önemlidir,, siz bunu başarmışsınız,, tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim..
Öncelikle kendisinden uzun bir süredir ayrı olduğum Validem geldi hatırıma... Belkide sebeb oldu geçmişin hatıratlarında kayıtlı o guzel gunleri yad etmeye... Şiirin anlatım dılı ve duygusu oldukça yüksek ve okurda bekledıgı karşılığı buluyor... Hayatın bütün dayatmalarına karşın, insanlara bir kez daha kalpleriyle düşünmlerine imkan sunan bir çalışma olmuş. Bütün insanlara yanızca kalbinle ulaşabileceğine güzel bir örnek...
Yüreğyle düşünen tüm annelere sevgıyle...
Emeğine sağlık, yeni kelimerde buluşmak dilğiyle...
MUH-TE-ŞEM. Tek kelimeyle hem de. Hepsini okumam mümkün olmasa da kesinlikle bu gün okuduğum en güzel şiir. Serbest şiir de olsa kullanılan kafiyeler çok şık durmuş, büyük keyifti okumak. Dilerim güne düşer. Kutlarım, çok çok hem de. Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Beş yıldan fazladır burada ve öncesinde bir kaç yıl da başka edebî sitelerde beni etkileyen şâirler oldu. Ama her yazdığıyla beni etkileyen tek yazar ve şâirsiniz. İyi ki buradasınız, sizi okumak şans. Selam ve sevgimle.
Zor dediğinizi çok güzel başarmışsınız ama. Bu 'keşke ben yazmış olsaydım' diyebileceğim bir şiir. Basit gibi gelebilir size bu yazdığınız, belki fazla uğraştırmamıştır sizi dökülüvermiştir birden ama bu sıkı bir şiir. Benim de başıma gelmiştir, çok uğraştığım bir şiir beklediğim ilgiyi görmezken kısa sürede dökülüp gelen bir kaç şiirim güne düşmüştür. Bunun sebebi yürekten gelmesidir sanırım, bu şiir gibi. Tevazû iyidir elbet ama siz çok sağlam bir kalemsiniz, hem nesirde hem nazımda iyi yazan komple bir edebiyatçısınız ve edebiyat dünyasında kalıcı bir isim olacağınıza inanıyorum. Selam ve sevgiler Altın kalem.
Her yorumunuz derin bir motivasyon veriyor insana...Siz böyle söylemeye devam ederseniz kendimi sahiden bir şey sanacağım değerli şairim:) Nesir ayrı bir şey, benim aşkım... Ama şiir zor bana göre...İnsanın düşüncelerini kısa ama etkileyici cümlelerle anlatması kadar zor bir şey yok. Öyküde öyle değil ama. Geniş geniş yazıyorsunuz. Okuyucu sizi bir yerde anlamasa, başka yerde mutlaka anlıyor.
Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için...Siz şiirlerini beğenerek okuduğum bir şairsiniz. Her şiirini takip etmeye çalıştığım nadir isimlerdensiniz.
Sizler çok güzel şiirler yazıyorsunuz, emek dolu, duygu yüklü ve işleyerek. Ben nasıl şiir yazdım derim sevgili gülkurusu... Sevgiler güzel gören gözlerine...
Şiir değil kurşun sanki...
Deldi geçti...
Keşke ben de yeniden doğsam dedim bir an...
Ama ne annem geri gelir; ne de ben doğduğum güne giderim...