Radyoda Enrico, Gitarıyla yaz bestelerinde Maviyi kokluyorum.
Biraz sonra kapanacak gözlerimin kapısı İçeride bir kadın Sevmekten başka günahı yok, Sevgi dolu elleriyle İsa’yı anımsatıyor bana Pembe kendisine bir başka yakışıyor.
Bu şarkı ona, dinliyorum gökyüzünü Yıldızları göster diyor, yıldızlara bakıyoruz Karanlık içimizdeki hasrete eş Parmaklarının arasında parmaklarımı arar gibi Sarma bir tütünü dudaklarından alıyorum; Dudakları şimdi daha güzel!
Elveda saatimiz yaklaşıyor Balkonun aşağısında çocukların sesleri Demirliğe top çarpıyor, göz göze geliyoruz Sebepsiz bir sürünmeye tutulup, gidiyoruz Güneş şimdi biraz daha uzak da, sevdiğim şehir gibi Sevdiğim şehir gibi bir kadının gülümsemesi İçtikçe susatan bir bal gözlerindeki Yağmuru bekliyorum.
’Ma vie, ma triste vie’ Hiç olmadığı kadar yüzüme yakın nefesi Avuçlarımda pembeleşen yüzü Ve o güldükçe, yıkılıyor mutsuzluğun putları.
Deniz de uzak da, Özlemlerde yüzen bedenim Ovada ezan sesleri Hatıralarım canlanıyor vişne tadında Kadının ak göğsünden maviliklere Bir sandal usulca ilerliyor.
On altı aylıkken, sütten kesilmiştim, Öyle söylemişti annem, öyle arzu etmişti Şimdi sevmelere kesilmesi zor yüreğime İnciler diziyor bir kadının öpülesi elleri Sinemada ağlamaya benzemiyor onu sevmek Sevdikçe, insanın sevesi geliyor.
Radyoda Enrico’dan sonra Elvıs’da sıra ’Love Songs’ rüzgarında sallanan bir çitlembiğim Ekmek arası ümitlerimin içine acı yalnızlıklar dökerken Kadının siyah saçlarını okşayıp Gözlerimi kapatıyorum.
Sesimden öpen sesine şahit aynalar Acılarıma onun gibi gülmeyi öğrenirken Alışıyor hasretini çekmeye mısralar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Ma Vie- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Ma Vie- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üstüne başka bir şiir okumamalı:)