İki dakika sonra bitecek Azıcık yürüyeceğiz Ve adımlarımız geri dönecek geldiği mesafe kadar Oturma bahçesinde çiçeği olmayan evlere şahit olacağız Aynı yerden geçtiğimiz an da fark etmemiş olsak dahi Güneş devrilecek gökten ıslak mavilere Bisikletli ergen çocuklar Tespihiyle dua eden yaşlılar Arka çardak da şarap içen iki sevgili Sen ve ben önlerinden geçerken Elinden yemek isteyecek martılar gülüşünü Susmaktan ne anladığımızı düşünürken Marmara’da ölmeyi sevdiğimi iyi bileceksin.
-Bak şuradaki restaurantı alacağım büyüdüğüm de, altına kitaplar dolduracağım ya da yok yok üst katına ve kütüphaneli bir lokantam olacak çaylar müesseseden bedava.
Gülümserken, Taşlara dahi basmaktan imtina eyleyecek ayakların Kırık taşlar gibi olduğunu bildiğimden yüreğinin Bu da geçer diyeceğim, bu da biter.
Her başlangıcın bir sonu olduğu gibi Kokulu resmini talep edeceğim zamandan Zaman bu gece yakamoz var diyecek, yakamoz Küçük iskemleler de çay içerken, titreyecek omzun Daha fazla bölünmeye maruz kalmaktan korkmaktan Çekip, saklayacağım gözlerini denizin derinliklerine.
İki dakika çabuk bitecek, titreyecek, inleyecek gönül neyin Ne güzelsin demeye kalmadan saat yirmi otuz yedi de Dershaneye bakan, büfenin yanındaki duraktan Otobüse binip, döneceksin senin olmayan yere.
Ben yine aynı sayıklamalarım ile Kedilerin ve kokoreçlerin olduğu yerde İntihar edecek son sigaramı bekleyeceğim.
Bir de gemi sesi, Kaptan taze balıktan bıkmışken Uzakta bir deniz feneri, Gözlerimi kapatıp, sensizliği dinleyeceğim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki Dakika şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki Dakika şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirdi hemde ne güzel bir şiir.. ve sensizliği dinlemek.. ne çok şiir yazdıracak değerli şair ve nice güzel okuyacağız demek.. hüzün olsada güzel şiir okumak... saygılarımla..