(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BABALAR DİNLESİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BABALAR DİNLESİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşimiz çok zor, yükümüz ağır Alemi sarmış, şeytanın ağı Kalpler kapkara, vicdanlar sağır Bu zaman itle, köpeğin çağı
**************************************** Üstadım bu devirde baba olmak elinde ateş tutmaktan daha zor, sorumluluğunu bilenlere. Çok iyi tercihler yapmalıyız. Bu tercih başta evlenilecek kişiyle başlar. Yanlış tercih hem kendimizin hem de evladımızın felaketi demektir. Yüce Mevla'm sorumluluklarımızı hakkıyla yerine getirenlerden eylesin bizleri. Dilerim, öldüğümüz zaman, amel defterimizin açık kalmasına vesile olan evlatlar bırakabilelim.
Nasihatlerinizi, kulağımıza küpe yaptık. O güzel yüreğiniz dert görmesin. Mevla'm her iki cihandada sıhhat-afiyet versin.
heybem yüklü hazineyle şu dünyayı dolaştım verdim amma bir alanım olmadı.Isra 71 in meali gözlerimin önüne geldi, ALLAH emeğini zayi etmesin,yüreğin daim kalemin yazar yolun açık olsun Selamlarımla Osman AKSOY
Ailenin çocuklarına verdiği eğitim çok önemli. İlk başta nasıl insan olunuru,çocuklarına örnek olarak göstermeli. İnsanlığı hakkıyla bilen Allah'ı imanı da bilir. Şöyle yap,böyle yap demekle eğitim olmuyor.
şiire yapılan yorumlar böyle olmalı türkçeyi öyle bir hale getirdi ki agop efendi dil olmaktan cıkardı bu kelimeyi birçok yerde meğil olarak okudum akşam şiiri yazarken dikkat etmedim aklımda kaldıgıyla yazdım
meyil de birçok anlama geliyor maşallah ama en azından karışılığında anlatmak istediğim duyguyu aktarmaya yaradı çok şükür saygılarımla
Beyit beyit öğüt.. beyit beyit ders.. anlamlı aktarım ne güzel yansımış dizeler ne güzel bir şiir olmuş akmış yüreklere kutlarım usta kalemi saygılar..
Eyvallah değerli hocam. Bilgece söylenmiş, nefis dizeleri hayranlıkla okudum. Kaleme yaraşır kalitede ve güzellikte bir eserdi. Selam ve muhabbetlerimle...
Bir Karadenizli şairden 8+7=15'li hece vezninde şiir okumak beni şaşırtmadı desem yalan olur. Neden şaşırdığımı merak edeceksiniz elbette. Karadeniz türküleri hep 7 hecelidir. Ben şahsen hiç 8 heceli ya da 11 heceli olanına rastlamadım. Sanırım bu özellik te yörenin iklimi ya da doğrudan kullanılan entsrümanlar ile ilgili olsa gerek.
Bil ki; mahşer tarlasında ekinindir evlâdın; İyi sula, yoksa olur cehennemde cellâdın.
Emeğe değer güzellikte bir çalışma. Paylaşım için teşekkürler efendim. Selam ve dua ile,
Üstadım ben bu şiir aleminde yeniyim fakat he türlü deneme mevcuttur Aruzundan tutunda 16 lı vezin ve gülceye kadar..yani iyi bir ögrenciyim
şiir sevdalığım had safhada
bir de bu şiirin kalıbını ben köyde iken eski kitaplarımız vardı Ahir zaman diye bir kitap var osmanlıca onu okudum çok hatta türkçe olarak çeviri yapıp kaydettim makamla beraber okuması daha bir keyifli
Alemi sarmış, şeytanın ağı
Kalpler kapkara, vicdanlar sağır
Bu zaman itle, köpeğin çağı
****************************************
Üstadım bu devirde baba olmak elinde ateş tutmaktan daha zor, sorumluluğunu bilenlere. Çok iyi tercihler yapmalıyız. Bu tercih başta evlenilecek kişiyle başlar. Yanlış tercih hem kendimizin hem de evladımızın felaketi demektir. Yüce Mevla'm sorumluluklarımızı hakkıyla yerine getirenlerden eylesin bizleri. Dilerim, öldüğümüz zaman, amel defterimizin açık kalmasına vesile olan evlatlar bırakabilelim.
Nasihatlerinizi, kulağımıza küpe yaptık. O güzel yüreğiniz dert görmesin. Mevla'm her iki cihandada sıhhat-afiyet versin.
Selam ve dua ile...