günlerin üçüncüsüydü; başıma sağlık dileyenler tekliyorken yorulmuş olmalıydı iç kemiren kurtlar terk etmeliydiler viran bahçemi azalmalıydım…
günlerin üçüncüsüydü; akrep yelkovana geçit vermiyor duvarlar sallanıyordu hız arttırırken bu kavga gürültü -depremlerin asıl nedeni miydi- köşelerinden koptu duvarlar dayanamazdı çivisi saat betonla buluştu son nefesini sağlama bırakarak…
günlerin üçüncüsüydü; bitmesine izin gelmiyordu duvar diplerim kalmamışken bakışlarım kaçışımı saklayacak yer bulamıyordu zihnimi işgale bu kadar heveskâr olduğun haykırmıyordu mantığımın kulağına…
günlerin üçüncüsüydü; yüreğimin tahtından inip düşecektin toprağa üstüne basıp yolumun yalnızlığında sultanlar misali salınacaktım ve vuslatı kundağa sarıp kıyamete taşıyacaktım o meşûm gün kıpırdamıyordu…
Anarkali ile Salih mevki terazisinden Sebahat ile Aram din uçurumundan düşmüştü Sen ile Ben bilmiyorum bize ne olmuştu... günlerin üçüncüsüydü; çıkamıyordum cevap dilenmeye…
günlerin üçüncüsüydü; yıkılmıyordu uzanamıyordum sonuna uzansam -ayrılık ölüm- dünyamıza doğmuş bu en çirkinleri bu en yapışık ikizleri ayrı ayrı yaşatacaktım içimi şizofren numaralı gözlüklerimle okuyup öyle anlatacaktım sensizliği…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
merhaba güzel insan tebrikler hayat denilen bu yolda yüreğinizdeki aşk gönlünüzdeki umut hiç bitmesin aşkla kalın hep kurduğunuz düşte bıraktığınız gülüşte kalın
Duygular çok güzel ifade edilmiş.Harika bir şiir olmuş.Bazen başımıza gelen bir hastalık bile tarifi mümkün olmayan ne güzel hatıralar bırakır içimize.Allah sağlık versin.Saygılarımla
bitmesine izin gelmiyordu duvar diplerim kalmamışken bakışlarım kaçışımı saklayacak yer bulamıyordu zihnimi işgale bu kadar heveskâr olduğun haykırmıyordu mantığımın kulağına…
güzel bir şiirdi. zaman bazen gerçekten akmıyormuşcasına duruyor. saklanack yerlerimiz viran olurken biz kişiklerimizle savaşıyoruz. ve sensizliğe bir de bensizlik karışıyor bu şşirde. hoştu.