Çocuksu bir küsmüşlük bu hayata. Tabiri caiz olmayan bir baş kaldırış. Karanlıkla aydınlanan yüzümün çizgileri, Hiç bir şeyi sahiplenmiyorum gecenin son reddinde. Terketmeye meğilli bir ruh haline soyunuyorum tüm acılarımı. Vaz geçiyorum tüm bildiklerimden, Cehalet sokulmuşken koynuma
Yüzümün sıcaklığı bir solfej anahtarında takılı kalıyor. Geçmiş bahar sayıklamalarım bir çığ,bir çığlık.
Keskin bir acıyı nasıl tarif edebilirim. Bir keman sesine benzeterek mi. Yoksa bir mezarın eşiğine bakarak mı. Bir gece ansızın kapıma geliyor, yaşadığım ve vakitsizce tutarsızca, harcadığım yıllarım.
Azrail suretli bir acıdan geçiyorum . İncittikce inciyor tüm geçmiş. Ve hala çocuksu bir küsmüşlük hayatım ,hayata.
Ey hayat!!! İçimden geçen sen misin. Ey Hayat!!! Gölgende ki ben neden sana tutsağım.
İmlası bozuk ellerimin yazdıklarına aldanma. Ben yaşamayıda sevmek kadar seviyorum. Yani hiç sevmiyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey Hayat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey Hayat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HAYATIN ZORLUĞUNU ÇOK GÜZEL ANLATIYORSUN DİZELERİDE .ÖNCE SEVİYORUM DİYORSUN ,SONRA PİŞMAN OLUP ,SEVMİYORSUN.HAYAT SANA ÇOKMU ACI ÇEKTİRDİ BE ARKADAŞIM.BOŞ VER GİTSİN.(HAYAT BİR TİYATRODUR . HERKES BU TİYATRODA ROLÜNÜ ÇOK GÜZEL OYNAYABİLİRSE NE MUTLU) ÖYLE DEĞİLMİ HAYAT BİR ANDIR O DA ŞU ANDIR.İNŞALLAH BU DİZELER BİR İLHAMIN SONUCUDUR.ÇOK ÇOK SEVGİ VE SELAMLAR.....
Kalemin ve nefesin hayata çok sert... Hayat ; Acıyı yüklesede omuzlarımıza, hatırladığında arada bir gülümser. Sevgi kutsal bir kilit, her kapıyı açar... Sevmekten vazgeçme...
İmlası bozuk ellerimin yazdıklarına aldanma. Ben yaşamayıda sevmek kadar seviyorum. Yani hiç sevmiyorum ....Ey hayat... diye baslayan dizeler hayatin birebir gercekleriydi.. Tebrikler..
Yani hiç sevmiyorum
YETER