(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölüme Dair(Aydınlara) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölüme Dair(Aydınlara) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve artık ölüm Artık susmuştu çokca anlamsız konuşan insanlar o ölmüştü. Ve ölen birinin umrunda mıydı ki arkasından ne konuşulduğu O öldü.. ..Tebrikler... Guzel bir siir olmus...Selamlarimla..
Gonul sayfanızda harika ustu modern bır siir Ben'i karşıladı .. Adeta Hos geldin dedi...
İmgesel temelli,, duygu ve duncenin girişim yaptigi OLUM' U İnci gibi işlediniz ,, Vurgulu ses cikislari ,, lirik betimlemelerle bezenmiş ,, ve okurken okuru da icine alan ,, Bır duygu dalgası yayıyor ....
Aslında siir'inizin ana teması aydınlarımızın tek tek yanımızdan ayrılmalarını İşlediniz yanılmıyorsam ...
Ve siir'inizin adi ...
---- ÖLÜME DAİR----- ( Aydınlara ) harika bır siir adi degisik ve özel ...
Ve ani vurucu final..
----- zaten onlar olmuslerdi----- mesajini vermeyi basarmış ..
Tebrik ederim dost kalem .... Harikasiniz... Sevgilerimle ... JANET ... Şen ve esen KALIN ...
ölüm kalp kalbe karşımı desek acaba bende bu gün bir yakınımı kaybettim ve oturdum başladım yazmaya ölüm ...... sadece susmak ..... güzeldi ölüm dahi olsa güzeldi
Artık susmuştu çokca anlamsız konuşan insanlar o ölmüştü.
Ve ölen birinin umrunda mıydı ki arkasından ne konuşulduğu
O öldü..
..Tebrikler... Guzel bir siir olmus...Selamlarimla..