Okuduğunuz şiir 9.6.2023 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Pinpinîk
Yüzüme bak ve beni yüzümden kurtar. Hasankeyfte darbedar olmuş ruhuma bir saba bırak . yüreğim yüreğinde bir dağlı yüreğimi yüreğinden ancak bir tufan paklar.
izini sürdüğüm gülüşüne ne diyeyim esriğim desem yattığı yerden kalkar arif leyla der prangadan bahseder. seni şimdi yani şimdi desem ki bir ah ve kelam etsem kendş hayalinden çalıp sürüklesem eskimiş ve utangaç sesimle sürüklesem kaç cümlenin sofrasına bağdaş kurarız uzaklığına aldanmadan bilesin.
sen gül ey fırtına koparan kederine sevinsin gülüşünle züleyha yusufa müjdelenen ruhuyla ve yine işte dağ ve çöl aşkından yanan kül ve ayrık otları daha da uzaksa su çarpa çarpa fuzuli gezer aklımda aklında bir ele değme tutkusu.
işte böyle geçti zaman,sinsi ve proleter zaman acımadı bunca geç kalmışlığa ki biz zamanı aşka bulayarak yıllar ve yıllar boyu çöllerden çıkan beş bin yıllık bir mülkü kentleştirdik ucu bucağı bir ömürdü bu ve biz buna amenna dedik hem heyecan da ne ki hepi topu bir kelime uzaklığını unutarak başlamak tekrar sevmeye.
şehir, kalabalık,vicdan ve insan sağ omzum durmadan biraz toprak ve unutmayarak şaraba işlemiş bağbozumu güzelliğini asma bahçelerinden sol omzuna inen bir çukurda ölmek istiyorum iflah olmadan kana kana ve yan yana
yüzümü diyorum yüzümü unut sevgilim sonra tekrarla yeniden başlamanın heycanıyla kavuşur gibi tanrıya. sesimi ehliyleştir ve beni ruhumun heyulasından kurtar . Ve en iyi sen biliyorsun en çok sen herkesin bir gün yalnız kalacağını. çünkü herkes gider ve herkes çoktan gitti seni sözlerimden tanı sevgili
sarılıp Allah’a ölürcesine ağlamak gibi ve kimsesiz yaram ölesiye çirkin ki hiç göstermedim sana avuçlarımda karagül kokusu beni kokumdan tanı sevgili. Ah sustum! masumiyetini bozar diye şimdi tüm söylediklerim ve biçimini kaybedince kelimelerim, anladım aşk her zaman sen halindeydi, buldum.
işte dünyanın cehennemi işte ben ve sen ve tüm günahlarımız değil mi ki bu hayatın rövanşı olmalı diye sevinmek cenneti ille de ve kaçıncı kez tekrarlasam da işte cenneti, senin gülüşünde bulmak ve ağlamak
beni yola yor sevgili. beni yor ve bir incir ağacı gibi kanat seni bana hatırlat.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Pinpinîk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Pinpinîk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirdir yazılır. Önemli olan duygular ve bunların sayfadaki tecellisi bence. hiç bir cümle demeden de anlatılabilir her şey o an geldiğinde. hep şiirle ve duyguyla kalmak için teşekkür ederim pinpinik :)
Ahhh Hasankeyf vah Hasankeyf sızım sızım yüreğim. Tarih yapılan bu haksızlığı asla unutmayacak. Ve biz bu yapılan tarih katlimina yeterince direnemedigimiz için uzulecegiz. Aylar sonra ilk kez siteye geliyorum ne güzel bir şiirle karşılaşıyorum. Çok hüzün veriyor ama bir o kadar huzur. Tebrikler.
...Yüzüme bak ve beni yüzümden kurtar. Hasankeyfte darbedar olmuş ruhuma bir saba bırak . yüreğim yüreğinde bir dağlı yüreğimi yüreğinden ancak bir tufan paklar. ...beni yola yor sevgili. beni yor ve bir incir ağacı gibi kanat seni bana hatırlat.
Girişi ve finaliyle çok çekici ve etkili bir şiirdi. Kutlarım. Saygılarımla.
"Yüzüme bak ve beni yüzümden kurtar" İlk mısradan sonra okuyamadım. 'Yüzümüz' şiirini yazdım. Ve yüzüme bak beni yüzümden kurtar, hayatımdan kurtara vardım. Yüzümüzde yaşıyoruz hayatlarımızı. Unutamayınca yüzlerimizi özlem dolusu hasretlere tutuşuyoruz. Hayatımız yüz akımız. Çocuklarımız. Çocuklarımız öncesi yüz akımız hayatımız değil mi? Dünya sevgimiz. Çok uzatmayayım başarılı şiiriniz.