...neyi sevsem kaybediyorum ne kadar zor parmak uçlarını dokundurmaya korkmak kolay mı kendi ellerime uzak olmak kalbim, onu saymıyorum bile o çoktan öğrendi dilsizliğin alfabesini...
...
kar yağıyor hani ikimiz de kediymişiz sokulmuşuz birbirimize, çünkü atılmışız sokağa ...fareleri yakalayamadık diye çünkü hem merhametli hem de asilmişiz ama benim asalet, ruhumdanmış seninki soyundan bir gecekondu kedisiymişim
seni bilmem önemli de değil geldiğin yer aslını inkar etme yeter kar tipiye dönüyor çok da dert sanki.. kürk mantolarımız var ezelden hani böyle sokulmuşuz birbirimize (patilerim camdan ve buzdan p at i l e r i n şimdi hiç alemi yok, müsaitken kırılmaya bileklerimiz kıpırdamayalım birbirimizden)
sen van ben de siyam sende beyaz gümüş bıyıklar eee bende yok çünkü kız kedilerin bıyıkları olmaz işte öyle sokulmuşuz birbirimize, /aman/ "bize ne tipiden kardan*"...
de_soulmate
sevgili kedim Bunny’e videodaki konu mankenliğinden dolayı teşekkürle:)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kedi Aşkına (Gitme Yanımdan) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kedi Aşkına (Gitme Yanımdan) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen van ben de siyam sende beyaz gümüş bıyıklar eee bende yok çünkü kız kedilerin bıyıkları olmaz işte öyle sokulmuşuz birbirimize, bize ne tipiden kardan...
DEMEK KIZ KEDİLERİN BIYIĞI OLMUYOR BUNU İLK KEZ DUYUYORUM İLK İŞİM BAKACAĞIM :) YİNE ÇOK HOŞ GÜZEL ESPİRİSİ ALTINDA ÇOK ANLAMLI ÇOK GÜZEL SEVDA DİZELERİ TEBRİK EDİYORUM SEVGİLİ ŞAİREMİ ŞLHAMIN BİTİMSİZ OLSUN SEVGİMLE.
Güzeldi.
Tebrik ve dua ile.