ben doğduğumda sekiz iklimmiş mevsim beş ay onüç hafta sekiz gün ve saat tam yirmibeşmiş annem öyle söyledi ... yani hayat; yaşayamadıklarım kadarmış...
...
Münzevi bir suskunluk dilimde, basireti bağlanmış ellerimin, kelimelerin. Bu kadar yakınken...Ölüm ya bir c/eza yahut bir ödül. Sakın gelme, t/uzaksın bana Eylül.
"Okyanusta kayboldum….Derinlik çekiyor karanlıklara, Yunus’lara yol gösteren yıldız sen değil misin? Yolumu ışıklandır Mira…Soluksuzluğa yoruldum."
Böylesine inanmışken Ab-ı hayata, gün doğumlarına alışkın ve sevdalıyken. Ve babama benzeyen bir adamı severken. Nasıl susturabilirim yüreğimdeki ağustos böceklerini, küçük bir çocuk gibi oyun oynadığım ikiz cücelerimi, hangi hoyrat ele teslim edebilirim. Ellerimi uzatamayacağım hangi toprağa, sardunyalarımı ekebilirim.
Sen söyle Mira, otuz güne kaç kulaç sığdırabilirim. Eylülün serinliği, zangoçun nefesi gibi boynumdayken, dudaklarıma kaç yalancı gülücük kondurabilirim.
Ey ölüm; Yüzüme kendini resmedeceksin. Güz ayrılıkların mevsimidir ve sen sebebimi seçmişsin… Ya durdur zamanı şimdi, ya da de ki; “Zinhar... T/uzaksın Eylül”. Söyle gelmesin, Gelmesin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
T/Uzaksın Bana Eylül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
T/Uzaksın Bana Eylül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen söyle Mira, otuz güne kaç kulaç sığdırabilirim. Eylülün serinliği, zangoçun nefesi gibi boynumdayken, dudaklarıma kaç yalancı gülücük kondurabilirim.
Ey ölüm; Yüzüme kendini resmedeceksin. Güz ayrılıkların mevsimidir ve sen sebebimi seçmişsin… Ya durdur zamanı şimdi, ya da de ki; “Zinhar... T/uzaksın Eylül”. Söyle gelmesin, Gelmesin
gelme/sinnnn
ne güzeldi.... he bir imgesi...yüreğime dokundu hüzün yine bu bahçede... kutladım meleğim.. sevgimle
Okyanusta kayboldum….Derinlik çekiyor karanlıklara, Yunus’lara yol gösteren yıldız sen değil misin? Yolumu ışıklandır Mira…Soluksuzluğa yoruldum. . . gelmesin ):
Ve ben; Hiç bitmesin isterim gece Görünmesin kimseye; İlkinden başlayıp bugüne dek Her nefesimde süren kavgamda, Her defa yenik düşmüşlüğüm. Bu yüzden oldu Benim siyaha düşkünlüğüm.../şiirleri en iyi şiirler anlar diye düşündüm...sevgilerimle değerli kalem...
Sen söyle Mira, otuz güne kaç kulaç sığdırabilirim. Eylülün serinliği, zangoçun nefesi gibi boynumdayken, dudaklarıma kaç yalancı gülücük kondurabilirim.
Ey ölüm; Yüzüme kendini resmedeceksin. Güz ayrılıkların mevsimidir ve sen sebebimi seçmişsin… Ya durdur zamanı şimdi, ya da de ki; “Zinhar... T/uzaksın Eylül”. Söyle gelmesin, Gelmesin...
de_soulmate
Güzel bir şiir, kutlarım efendim Daim saygımla....
hayat bana verilen insanlığın daimi kırılışı imiş dokunmazlığı yokmuş yüreğimin hep kaybedenmiş umutlarım üzülmelerim susarken görmedim yaklaşan tuzağın anlamını fark etmedim yada görmezden geldim inadına...
kayboldum şiirin gecesinde yok oldum kendimce sarsıldı uykularım
buda neydi böyle ? nasıl bir şiirdi gözlerimin ıslandığı
çok duygulandım çok yüreğinden yüreğime düştü hüzünlerin....
harikaydı ablacım uğramasın sana acılar... ben bu sesi seviyorum ben bu sesi özlüyorum sesinden mahrum etme şiirini muhteşemsin ne deyim...
sevgilerimle...
ÇİMLERİN MELODİSİ tarafından 2/9/2012 2:49:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
ne yazacağımı da bilmiyorum çünkü hala ağlıyorum....bir de beni senin kadar kimse sevmedi o profilime bıraktığın yorum da neydi öyle nasıl içlendim nasıl mutlu oldum zaten dokunsalar ağlarım biliyorsun ahir zaman saadetim
Belki de
t/uzak o çiçeğin kokusu
Belki de tutsak
ağzı açık hazan günceleri.
//
Çokk hüzündü şiir
Çok içseldi.
Bazı şiirler
Kendi sesine giyince daha da başka oluyor tadı.
Teşekkürler