(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYU'YA SİTEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYU'YA SİTEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetlu Mehmet Ziya hocam,(Lazca) öncelukle siteden uzin vakittur uzak kalduğumdan şiirlerunizi okuma fırsati bulamadiğum içun bağışlayun. Şiir mükemmeldur. Çok haz alarak okidum, çok değişuk. Çok güzel. Hem güldurdi hem düşündurdi da. Ben bu şiire ses olmak isterim zaman bulursandm hocam tabi ister iseniz. Saygılarım sonsuzdur. Kutlarım. Tebrikler hocam.
"Ayıları vurmak yasaktır"... o sebeple sayıları çok arttı...
Ankara'yı bilmem!... orada orman var mı?
Çiftliği saymazsak; o'nlar, tutsak... Atatürk Orman Çiftliği'ni gördüm.
Kadir Yeter. 11.02.2012- TRABZON.
Ek not: w.edebiyatdefteri.com/siir/570217 Önce: mehmet ziya dinç (mziya) Sonra: mehmet ziya dinç (Şiirlerin Ziyası) Şiiri okudum ve yorumu yazdım. Bir de ne göreyim; şairin rümuz adı değişmiş. Bana rastgeldi... İLGİNÇ.......................................... 11.02.2012
kadiryeter tarafından 2/11/2012 8:57:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok yerinde bir hiciv, hele Karadeniz şivesiyle daha bi güzel. Karadeniz'dekiler doyarda, Anakara'dakiler doyarmı? sizce. Bence zor. Kaleminiz daim olsun. Selam ve dua ile Ustam...
Memleketimizin ve kültürümüzün güzellikleri... ne güzel dile gelmiş Karadeniz şivesiyle ayu şiiri daha önce de okuduğum ve hayran kaldığım bir şiirdi.ustaya selam ve saygılar sunuyorum...HŞT