Ey akrebin sırtında koşuşturan saniye; Nedendir bu acelen yavaş git takılırsın. Kaçış yerin neresi? Kafa tutma faniye; Çelmeyi takar sana yüzüstü çakılırsın.
Senden daha temkinli altındaki yelkovan, Ortada kalmış şaşkın, adımı biraz yavan, Hakk’ın düzeni ile dönüyorken masivan, Uymazsan başın döner, tökezler yıkılırsın.
Bak akrebe örnek al ağırdan almış işi, Fırsatını bekliyor zehirle dolu dişi, Sabrın semeresini alacak bilmiş kişi, Sen olma ısırılan anında yok olursun.
Kararlı ol daima ne hızlı koş ne yavaş, Kimseyi affetmiyor, hayat denilen savaş, Bırak başa çıkmayı kendi nefsinle dövüş, Yoksa odun yerine fırına tıkılırsın.
Amansız bir yarışla akıp durmuşsun saat; Benim diyen herkesi çekip vurmuşsun saat; Zamanı tüketmeye ekip kurmuşsun saat; Pilin bitince sende ibretle bakılırsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kararlı ol daima ne hızlı koş ne yavaş, Kimseyi affetmiyor, hayat denilen savaş, Bırak başa çıkmayı kendi nefsinle dövüş, Yoksa odun yerine fırına tıkılırsın.
Nefis ve şeytan insanın iki düşmanıdır.Ömür boyu bunlarla mücadele ederiz. Galip gelene ne mutlu. Şiirinizi beğeniyle okudum.kaleminiz daim olsun efendim.selamlar.