maviler de ton ton her tonunu sevmem mavinin sevdiğim bir mavi var elbet o da senin gözlerinde okuduğum yaşam mavisi bir iner bir çıkar merdivenleri bütün tortuları arkada bırakıp yüzünden gök renklerini bırakır apar topar açar kilitlerini bulutların bakışlarında şavkır ay
yüzünde girintileri çıkıntıları karanfilin hayatın silueti aldırmaz görüntün olup biten her şey umurundayken bir düşün kırılması ince bir eldi düşleri düşüren doruğa vardığında merdivenler
bir tonunda mavinin ölüm aldı bıraktı yere olağan bir gün yaşıyorum sanırken olağanüstü durdu kalbin savsaklamak istemezken yaşamı seni söbeledi bir mavi hayata söbelendin
o güneşli bir yeşilliikte görünen camdan o gözlerindeki ışık mavi çok eski bir masal sandıktan çıkarılan iğne oyası gibi bakışlarına işlenen mavi !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ameliyatı yarına ertelendi. İnşlh olup kurtulacak. Senin kızınıda Allah kavuştursun. Dün kızımın çok sancısı vardı. Gece bir şiir yazdım, papatyam okunca astım sayfama bir bak müsaitsen çiğdemim. Sevgilerimle canım.
Sahi kızın nasıl oldu? Ameliyat mı olacak diyordun,ben mi karıştırdım.. Allah iyilik versin. Benim kızım da bugün Ankara'ya dayısına gitti,oradan gidecek İstanbul'a..
o güneşli bir yeşilliikte görünen camdan o gözlerindeki ışık mavi çok eski bir masal sandıktan çıkarılan iğne oyası gibi bakışlarına işlenen mavi ! ....mavis siirin beni hüzünlendirdi....güzel duygulu ictendi kutlarim sairemi ve kalemini, sevgilerimle canim...
Dediğiniz gibi her mavinin mutluluğu aynı olmuyor..Maviler de özel olmalı Öyle bir mavi olmalı ki, baktığında derinlerinde kaybolmalı insan.İğne oyasıyla işlenmeli yüreğe. Ve hiç bir renge teslim olmamalı bu tuval... Kutluyorum yol arkadaşımı..Selam ve saygılarımla...
Bir mavi kolik olarak Masmavi bir nefes aldım şiiri okurken . Umudun rengidir mavi sevginin aşkın hayatın rengidir mavi. Çok güzel işlemişsin motif motif emeğine yüreğine sağlık. Kocaman sevgilerimle