susmuşum susturulmuşum kör, sağır bir gezegene kalbimde yaşamın nabzı o da aşktan yana parmaksız eldivenlerim ceplerimde gece eksi üç
telaşa gerek yok eskiden de çok güzel meteliğe kurşun atardım hala savaşçı ruhum hala aşka kanaatkarım
oturmuşum taksimde bir banka bir de ıslık tutturmuşum ... piç sev(iş)melere!
aşk kasıtlı bir firikik(miş) süslü bir yosmanın jartiyerinde eksi üç evet şehir bugün masumiyet apoletini az ötedeki kestaneci çocuğun yırtık parkasına ilikleyeceğim nasılsa aklı baliğ değil ...za değil yani karda izler bırakıyor kirpiklerinden utançla çözülen
pötikare düşleri
ekose bir gömlek ekose içi kürklü bir kaban ekose çorap anlayın işte...kar kıyamette
ellerim ceplerimde cebimde elin yüzümün çeyreğinde emanet tebessüm gözlerim deklanşör, kare depoluyor hafızama sıyırırken aşkın sabi halini kalbime gözünü seveyim nasıl da havada parende atıyor aşüfte bir resim ve kahkaha..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Pötikare Düş(üş)ler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Pötikare Düş(üş)ler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ellerim ceplerimde cebimde elin yüzümün çeyreğinde emanet tebessüm gözlerim deklanşör, kare depoluyor hafızama sıyırırken aşkın sabi halini kalbime gözünü seveyim nasıl da havada parende atıyor aşüfte bir resim ve kahkaha..
Arkadaşım seni okumak büyük keyf.... Teşekkürler...... Sevgimle her daim......
ellerim ceplerimde cebimde elin yüzümün çeyreğinde emanet tebessüm gözlerim deklanşör, kare depoluyor hafızama sıyırırken aşkın sabi halini kalbime gözünü seveyim nasıl da havada parende atıyor aşüfte bir resim ve kahkaha.. .....
pötükare düşlerimden düşerken gölgen hep yanımda,sıyırır aklımın patikalarını......tekrar tekrar okudum..."enfes"ti...yüreğine kalemine bin bereket şairem...sevgimle...hep...