Çok önceleri değil… Gözlerinin derinliğinde seviye kulaç atardı kirpiklerine tutunurdu ellerim hoyrat dalgalarda. Maviye sevdalı bir çift inciydi. Biliyor musun….. Şimdi fersah ötesi derinliklerde yosun tuttu gözlerim.
Bölüşemedik bir türlü bu asil kenti. Oysa, sen değil miydin? bir ayağı Ortaköy, bir ayağı Beylerbeyi’nde olan köprüye hamak asıp, beni boğazın melteminde uykulara yatıran. Aya gümüş bir merdiven dayayıp, hayallerini benimle paylaşan.
Bu vakitler, Mükerrer bir acı gülümseyiş dudaklarımda, üstelik hiç yabancı değil. Denize yakın sokaklar yalnızlığımı, ikimizin gölgesiyle doldurmuş inadına, ne çok suretin var. Ne çok.
Bilmiyorsun, Şimdi aşkın en filinta haliyle şıklık yarışındasın, bir zaman sonra bıraktığım acıları giyineceksin, benim gibi üşüyeceksin.
Sen boğazın asi çocuğu, özgürlüğüne sevdan kadar büyük denize aşkın. Gözlerin denizle her kavuştuğunda, ya oltana takılacak, yahut kıyıya vuracak, dalgalarla örselenmiş yakamozlar Onlar ki; yosun tutmuş gözlerimden parça parça kopan düşlerim…..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yosun Tutmuş Gözlerimden Kopar Düşlerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yosun Tutmuş Gözlerimden Kopar Düşlerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğimizin baş edemediğimiz haylaz çocuğuydu sevda o deli düşler ardında koşmaktan bıkmayan, inadıyla yağmur olan,yorgun düşmüşlere can olan asi bir militandı içimizde... Oysa Şimdi yalnızca anılara takılır yüreğimiz ,anılar yollara,yollar göz yaşımızda oluşan gök kuşağına en çokta anılar yaralar bizi sonsuz kere...
Tebrik ederim sevgili şairim bu okunası güzel şiiri için Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla..
Taylan KOÇ tarafından 1/26/2012 2:53:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
/Yüreğimizin baş edemediğimiz haylaz çocuğuydu sevda o deli düşler ardında koşmaktan bıkmayan, inadıyla yağmur olan,yorgun düşmüşlere can olan asi bir militandı içimizde... Oysa Şimdi yalnızca anılara takılır yüreğimiz ,anılar yollara,yollar göz yaşımızda oluşan gök kuşağına en çokta anılar yaralar bizi sonsuz kere.../
Bölüşemedik bir türlü bu asil kenti. Oysa, sen değil miydin? bir ayağı Ortaköy, bir ayağı Beylerbeyi’nde olan köprüye hamak asıp, beni boğazın melteminde uykulara yatıran. Aya gümüş bir merdiven dayayıp, hayallerini benimle paylaşan. BEN BU KISMI ALDIM,,BAYILIYORUM BU SAYFAYA,,,KİTAPÇILARDA OLMALI EN ÖN SIRADAAAAAAA,,SÜPERSİN ÇILGIN KIZ,,
Harikasın arkadaşım .....
Seni okumak büyük keyf verici.....
İyi ki varsın iyiy ki yazıyorsun.....
Sevgilerimle .........