Hani adamdan sayarsın Tipine bakarsın adam gibi adam Oysa kendini bilmez edepsizin biri Şiirleri var özlemsevda işlemeli Kaleminin de ehli her şiirde var böceği Kim bilir ne çoktur elinin kiri Hele birde yüreğinin pisliklerini Zevkle akıtıyor çatallıdır dili Her kuşun eti yenmez efendi
Adamım diye çaka sattığına bakmayın Nankör kedinin biri Ulaşamayınca ciğere Tırmalar durur kendini Saldırır sağa sola Basar tehdidi Ağzı bozuk mu bozuk küfürcü Ağzından salyalar akar Kuduz mu kuduz itin biri Senden korkan... olsun sen gibi
Attırma kafamın tasını Yürü git serseri Ne tehdidin korkutur Ne de sen gibileri “Ateş olsan cürümün kadar yer yakarsın” Hadi durma... şimdi yak kendini Bozma edebimi, topla yelkenlerini Doğru yürü Açtırma bayramlık ağzımı Rezil ederim seni
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rezil Ederim Seni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rezil Ederim Seni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önce insan olmak önemli...Mavi kimlik sahibi olunmayla adam olunmuyor...Bakmayın adam diye dolaştıklarına ve böylelerine aldırmayın derim.Haksızlık olmasın pembe kimlikliler için de geçerlidir bu dediğim. Her böcekli şiir sahibini de ehli olarak görmemek lazım.Şiir diliyle en güzel yanıtı vermişsiniz ve ar damarı çatlamadıysa o kendini rezil etmiş zaten.
Dilerim rabim bilinen bilinmeyen görünen görünmeyen kaza bela hastalık ve her türlü musibeten sizi ve bütün ümmeti muhammedi s.a.v korumakla birlikte dünyadada kabirdede mahşerdede her türlü sıkıntıdan uzak cennetinde en güzel kularına komşu eyler. aminnnn..
Yüreğine sağlık Tebrikler
Dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar Selam saygı sevgi ve dua ile A.E.O
Geçmiş olsun demek istiyorum.Tabiki kendini muhafaza edemeyen insanlara söylenecek sözü , söylemesi gereken söylemeli.Hep şunu söylerim, burası edebiyat dünyasına ait bir meydan. Gönül sayfası değil.Yani özel duygusallıkların birebir yaşanacağı veya tekliflerin bu defderden yapılacağı yer değil.Burada ailece bulan insanları rahatsız etmemek için, site yöneticlerinin veya aile mensuplarının ikaz yazmalarına gerekyok. herkes bay- bayan haddini bilmelidir.Helede tehdiy şantaj gibi aciz insanların mürACAAT ETTİKLERİ YOLLARA ASLA TEVESSÜL EDİLMEMELİ.. ÇİRKİNDEN ÖTE BİR ŞEY BU. Aslında söylenecek söz çok. Lakin ortada muhatap yok.Muhatabı görmeli, herif mi, hanımefendimi bilinmeli? O kadar bayan kimliğinde erkek varki aklınız şaşar. Bir o kadarda bay kimliğinde bayan. Böcekler ve kurdelalar bu işlerde kıstas değildir. Böceğin ve kurdelanın çok manidar kıstasları var. Hatta diyebilirimki sanat ve sanatcıyla ilgili bir kıstasıda yok. Onun için evvela adem neslinden adam gibi bir adam mı, yoksa madam mı olduğuna bakmalı.. Lakin, Tüm arkadaşlarıma şunu özellikle belirtmek isterimki, 1.sizi her kim , hangi şekilde rahatsız ediyorsa, kimliğini ilan edin. Bay veya bayn . hiç önemli değil. 2.Edebiyat defteri veya başka bir sitede yazıp çizip, arkadaşlarımızı istismar eden, yolsuzluk, namussuzluk yapan her üç kağıtcıyı deşifre edelim. 3. Başkalarının eserlerini çalıp, üzerinde değişik uygulama yapanları da tespit ettiğiniz an, kendisini hiç ikaz etmeden hem yazdığı sitelere , hemde şair ve yazar arkadaşlarımıza ismini deşifre edelim. 4.pisliği kaynağında kurutalım. muhatap alıp, pisliğin yayılmasına sebebiyet vermeyelim. Değerli şaire yi bu kısmı deşifreyi yaptığından dolayı tebrik ederim. İnşallah iş uzamadan , muhatap kişi kendisini toparlar. saygılar arz ettim.
güzel bir cevap vermişsin vala bila yüreğine sağlık adamsa zaten anladı anladığını adam değilse zaten beş para etmez demek yüreğine sağlık kalemin daim olsun saygılrımla yoldaş
Kim o kendini bilmez serseri sevgili arkadaşım,bence geç bile kalmışsın deşifre etmemekte,çünkü burası yazarların yeri serseri kürsüsü değil,buradan tüm bayan yazar arkadaşlara sesleniyorum,böyle bir uygulamayla karşılaştıklarında,eğer bir uyarıdan sonra devam ediyorsa herkese deşifre edin,Gülşen hanım senide cesaretinden dolayı alnından öpüyorum kardeşim. Saygılarımla.......
ne kadar güzel dle getirmşsin söz konusu zat ı sevgili arkadaşım, kimden bahsettiğini sanırım herkes çok iyi anladı, site yöneticileri de şiirlerine böcek yağdırdığı kişileri çok iyi tanımalı bilmeli bence, böyle insanlara böcek yağdırıldığı günden beridir ki ben şiir yazmaktan soğudum bizim o taraflara böcekler hiç uğramazken böyle insanların böcek yağmuruna tutulmanısını hala anlayabilmiş değilim, şiiri bile ard niyetle yazan insan zihniyeti ödüllendirilrken halisane niyetle yazanlar görmezden geliniyor maelesef yüreğine sağlı sevgili arkadaşım
Attırma kafamın tasını Yürü git serseri Ne tehdidin korkutur Ne de sen gibileri “Ateş olsan cürümün kadar yer yakarsın” Hadi durma... şimdi yak kendini Bozma edebimi, topla yelkenlerini Doğru yürü Açtırma bayramlık ağzımı Rezil ederim seni
TAD VE TUZ KAÇTI BİRŞEYLER OLUYOR BU SİTEDE BAZILARI HADDİNİ BİLMEZ OLDU YA SAYI SAYMASINI BİLMİYOR YADA DAYAK YEMEMİŞLER HAYDİ HAYIRLISI DOST...SEVGİLER OLSUN YÜREĞİNE BİRAZDA BOŞVER HERKES KENDİNE YAKIŞANI YAPAR...
O kadar etkin ki, muhatabı merak etmemek mümkün değil...Cesur ve yürekli kalemi canı-ı gönlden kutlarım: Şiirdi ve taş gibiydi! Kafayı yarmak değil parçalar be... Nereye gidecek acaba; eminim artık rahatsız edemiyecek... kutlarım Gülşen hanım, Seslendiirme de harika!
Ah be canım bu tarz insanların aslında nefes almaya hakkı yokken defter gibi bir yerde adam sıfatına bürünüyor olmaları trajedi komik bir olay ama bu insan müsfettesi sert kayaya toslamış ama ne yazık ki bu türden çok malum geçenlerde iki hatunun eteğinin altına saklanıp bana da densizlik yapmıştı biri ama hala anlamadığım bu tarz leş kargalarına neden pirim yaptırırlar??? canım arkadaşım tokat gibi bir şiir olmuş bende az sonra tokatlayarak seslendiririm :)) ellerin dert görmesin birtanem her zaman yanındayım biliyorsun seni seviyorum şiir yüreklim
Camın arkasına geçen fareler kendini aslan sanıyor. Bence yönetime bildirin, böyle onursuzluk yapan varsa ancak onlar gelir hakkından zîra böyleleri yüzsüzdür suratlarına tükürseniz 'şükür yağmur yağıyor' derler.
Saygıdeğer hanımefendi,sizi;sevgiyi hüzün perdelerinde çok harika dizelerinde işleyen değerli bir şair olarak gören bir insan olarak naçizane şunları söylemek isterim:Karşılıklı,birebir olunmayan bu sanal denilen ortamlarda maalesef medeni ölçüler aşılarak,özellikle bayanlara karşı hoş olmayan teklif ve davranışlar sergilenebilir.Şunuda belirtmek isterim,bu gibi kişiler,reel yaşamda hiç bir şey elde edememiş kişilerdir.Ciddi bir konuda ayakları titrer,iki kelimeyi bir araya getiremezler.Gel gelelim buralarda ahkam keserler,seviyelerini yukarıda gösteren,ancak düşük kalitede bocalar dururlar.Size, bir kalem arkadaşı olarak derim ki:bu kadar üzmeyin kendinizi.Keşke reelde karşı karşıya kalınsaydı ve hakettiği krşılığı alabilseydi diyorum. Sizi yazı ve mükemmel şiirlerinizden tanıyan bir kişi olarak az çok tanıdım.Kişiliğinizin ne denli sağlam temellere dayalı olduğunu bildiğim için yazdım.Size en samimi Saygı ve selamlarımı sunuyorum.
ben bu şiiri ayakta alkışlarım... yüreğin isyan ediyorsa vardır bir şeyler. dayanamadım yine geldim. herkez layıkını bulur canım merak etme! ve yürek sesin beni çok etkiledi. sana saygım sonsuz... ve o kişi kimse utanmaz yaptıklarından utanacak olan insan bu kadar alçalmaz. vidanı yoktur demekki ! ne desem az gelir bu ŞİİR'in yanında. o yüzden susuyorum
tebrikler! bence çok iyi bir şiir, sevgimle can şair'e.
Kum '' Tan£si tarafından 1/27/2012 11:26:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli can arkadaşım eskiden kendini bilmezler sokak ortasında bir bayana laf atmayı sataşmayı erkeklik sanar hatta bazen kendi gibi arkadaşlarıyla bahse giderlermiş bak nasıl tavlayacağım kadını gibi felan bilmezler ki her kuşun etinin yenmeyeceğini.. kendini erkeğim sanan erkek müsfektelerinin şimdilerde sanal ortamda dolanıp dururlar..bilmezler ki kalp kapısının dışarıdan kapı kolu yoktur, içeriden açan olmazsa girilemeyeceğini..sen kendini üzme it ürür kervan yürür sevgiler canım ..
kimse bu ve halen aynı şeyi sürdürüyorsa, adamın anasını bellerler. adam olsun.gerekiyorsa iletişim yüksek kurulundan savcılık kanalıyla adresini, bilgilerini öğrenir, her türlü anasını bellerim. beni delirtmesin o onun bunun evladı
Desteğiniz için çok tşkr hocam, beni yalnız bırakmadığınız için, ben onun hakkından gelmesini bilirim, her kuşun etinin yenmeyeceği anlamıştır sanırım, onun tehdid ve baskıları beni korkutamaz, beni bilen bilir fazla konuşmak istemiyorum saygılar...
Ozan derdini yüreğinin öfkesini sazının teliyle söyler şair ise kalemi ile yazar Değerli kardeşim yanındayız destekciniz Rabbim sana güç kalemine daimlik nasip etsin dilegimle İT ÜRÜR KERVAN YÜRÜR olmamış gibi davran o daha çok çatlasın Selamlar Allaha emanet ol Kutlarım asil yüregini
Ne hikmetse bunlar oldum olası yaşanıyor. Bunaltmış,bunalmışsınız belli ki Anlaşılması anlaması dileğimle fakat az çok tecrübelerle sabit anlamazlar gibi geliyor bana
Ooo gül yüreklim , kimdir nedir bilmiyorum ama ciddi anlamda kızdığın belli.Ki yıllardır okurum sayfanı ilk kez böylesi bir tepki şiiriyle karşı karşıya geldiğimi hatırlıyorum.Bu derece kızmış isen muhakkak muhatabı haketmiştir.Hiç şüphemyok. Yanındayım canım.Ne zaman istersen.Ne şekilde istersen.Canınıda sıkma... boşver.......! Ne zaman istersen gül yüreklim yineliyorum yanındayım.....Çoook sevgimle bitanem.
NE ISTIYORUZ BIRBIRIMIZDEN ANLAMIYORUM BIZ BIR AILEYIZ SENIN KALEMINDEN BÖYLE BIR YAZI OKUMAK BENI ÜZDÜ UMARIM BENI ANLARSIN ?? CÜNKÜ SEN BÖYLE BIR INSAN DEYILSIN
YARALI_40 tarafından 1/27/2012 3:18:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
evet arkadaşım ben böyle biri değilim ama, bazen insanı zorlayan durumlar vardır, istemediğin olaylar vuku eder bu da onlardan biri daha fazlasını haketiğinden emin olun, üzgünüm ama bunları yazmak hiçte hoş değil, yazmak zorunda bırakan utansın, ben utanacak bir şey yapmadım...
Arkadaşım yıllardır seni tanıyorum, seninle bir sorunum yok, bu yorumunuz beni çok üzdü ,kimlerle ne sorununuz var bilmiyorum lütfen beni olayların dışında tutun sizden bu ricamdır : (((
Kızmakta haklı olabilirsiniz ancak bunu şiirle ifade etmenizi yalnış görüyorum. Yazdığınız metin şiir adına bir anlam ifade etmiyor. Ve şiiri bir tehdit aracı olarak kullanmanız kendi şair kimliğinize yakışmıyor. Daha önce güzel şiirlerini okuduğum bir kalemin sayfasında bununla karşılaşmak üzdü beni. öfkenizi düz bir yazı olarak kaleme alsanız daha doğru olurdu diye yorumluyor ve söz konusu mahiyetini bilmediğim olayın en barışçıl şekilde çözülmesini diliyorum... Saygılar
Daha fazlasını haketiğinden emin olun, siz bir bayan olsanız hakaret ve küfüre maruz kalsaydınız ne yapardınız? üzgünüm ama daha onunla işim bitmedi gerekirse mahkemede görüşeceğiz, size diyecek sözüm yok hoşunuza gitmediyse okumaz ve yorum yapmazsınız saygılar...
Kendini adamdan sayan çok arkadaşım. Lakin insanlıktan nasip almamıştır onlar. Benimde kafamı attırdı biri yazdım kurtuldum çok şükür. Darısı başına. haddini bilmeyenlere bildirmek lazım. Harikasın gülşenim. Yüreğine sağlık. Sevgilerimle...
Saygılarımla