bilirim; seni sevmek rezil bir sarhoşluk beni masaya kapaklanıp ağlatan seni; öbek/öbek ihanet kusturan..
hiç kimseye,
Belki yalnız Belki mutsuz Belki ihtiyar ve huysuz Ama belli ki Sensiz Fakat seni sevmenin o eşsiz hazzıyla öleceğim…
...
Vazgeçebilirim senden Mesela şiir yazarken kramp girebilir düşüncelerime Ve ben bir gerçekten kurgu yaratabilirim Bir klik sesiyle tutuşturabilirim Kağıtsız bir senaryoyu
*Beni rahat bırakın şimdi duygularım Dilimde neşter sessizliği Ve bir cerrahı yok henüz ifadesizliğimin Bu şehirde çok fazla adım gürültüsü Ve gereksiz kar yağışı var Nasılsa birazdan kapanacak kalbime inen yokuşlar Sizden de kurtulacağım
Vazgeçebilirim senden Söker gibi gecenin duvağını gökyüzünden Ya da çekilir gibi deniz kumundan Öyle soyunurum Tenimden Uyutup narkozla ruhumu
/Evet Unutabilirdim seni İçimdeki kalabalıkları iteleyerek, açılın geçeceğim deyip Elimin tersiyle silip öpüşünü dudağımdan Cebine bir bahşiş gibi iliştirip *Seni hiç sevmedim*i Yürüyebilirdim üzerimden/
Ve inanki Vazgeçebilirdim senden Öğretmeseydi annem küçücük bir kızken Yalan söylemenin günah olduğunu…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tedirgin Bir Kurgu Yalnızca... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tedirgin Bir Kurgu Yalnızca... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve inanki Vazgeçebilirdim senden Öğretmeseydi annem küçücük bir kızken Yalan söylemenin günah olduğunu…
VAZ GEÇMEK UNUTMAK,BUNLAR DİLDE OLUR ,GERÇEKTEN SEVDİ İSE YÜREK UNUTULMAZ,KURGU OLSA DA ÇOK ÇOK GÜZEL DİZELER DUYGULARINA YÜREĞİNE NEFESİNE SAĞLIK SEVGİLİ ŞAİREM ,HÜZÜNLER UZAK OLSUN YÜREĞİNDEN HAYATINDAN .DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE .SEVGİLER.
Yaşarken iliklerine kadar bir sevdayı o duyumsanan sevdadan vazgeçtim unuttum diye bilemek aslında kendimize söylediğimiz en büyük yalandır... Anlık dokunuşların beğenilerin sevda sanıldığı günümüz gerçeğine karşı cümle aleme nasıl sevileceğini ve sevginin anlık değil ömürlük olduğunu anlatan bu tokat gibi bu şiiri ve değerli şairini tebrik ederim.... Emeğe Yüreğe sağlık Dostlukla..
Gıpta ve beğeni ile okuduğum şiirlerinden biri daha....
Kutlarım arkadaşımı...Sevgilerimle......