beni alıştırıldığım üzre sev çocuk gibi mesela, ya da bir kediyi sever gibi ve balkon kapısını açık unutma küçüktür adımlarım bazen kaybederim yönümü nereye gittiğimi bilmem ...başım döner yüksekten her heyecan her tutku uzaktır bana bakma bir kadın gibi giyindiğime, ve aldanma siyah sürmelerime ve saçlarımdaki şımarık buklelere her şey bir aldatmaca bir resim çiziyorum nasıl görmek istiyorlarsa işte yani iyi misin iyiyim...
...
say ki; çocukmuşuz ellerimiz kirlenmemiş acemi sevdalardan dönmüşüz ve aşk denen o mavi tren hiç geçmemiş şehrimizden nefret pelerinli insanlar tanımamışız hani darbe almamışız ... hayata dair yüzümüzde çilli sübyan gülüşü ve yanaklarımızda hala bir elmanın kırmızı rengi utanınca bir şeylerden
bu aralar aynalar tehdit ediyor beni sensizlikle gözlerimde yağmur damlaları ve bakışlarındaki davete yenilmenin acizliği kalbimde soba alevi ve avuçlarımda eriyen bir kar masalı içimdeki çocuk bir kadına büyümüşken beni aynalarla ters yüz etme lütfen
iyi değilim sen sustukça canım acıyor gökyüzüne kilitlendi bakışlarım, ya her gelen uçak seni getiriyor ...ya beni götürüyor adını bilmediğim bir yerlere şimdi bütün havalimanları evim nereye koşsam rüzgarın dilinde aynı şarkı *bekle geleceğim
bilirim;
birlikte olabilmekte değil marifet birlikte ölebilmekte
s a y m a d ı m k i sen benimle...kaç kez öldün kaç kez sevgilim *keşke yalnız bunun için sevseydim seni*
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lütfen... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lütfen... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayrı iklimlerde aynı duyguları paylaşmak.... birinin yüreğime ayna tutması....
''Birlikte olabilmekte değil marifet birlikte ölebilmekte..'' Çok haklısın......ne çok yarım kalmışlıklar var hayatta....... Hep yaz emi.....? Seni okumak çok güzel....sevgimle.....
beni alıştırıldığım üzre sev çocuk gibi mesela, ya da bir kediyi sever gibi ve balkon kapısını açık unutma küçüktür adımlarım bazen kaybederim yönümü nereye gittiğimi bilmem ...başım döner yüksekten her heyecan her tutku uzaktır bana bakma bir kadın gibi giyindiğime, ve aldanma siyah sürmelerime ve saçlarımdaki şımarık buklelere her şey bir aldatmaca bir resim çiziyorum nasıl görmek istiyorlarsa işte yani iyi misin iyiyim...
:(((bende iyi değilim:(((
canda canım!!
yürek sesinin gönül ikliminden çağlayışı...yine tadındaydı... şiire nefes olan dosta da ayrıca slm olsun! geç kalmışım..çok özür...
iyi geldi...bu şiir şimdi bana.. sildim gözyaşlarımı yeniden gelmek üzere gidiyorum can
Ah canım ağabeyim.. ağlattınız beni..Yemin ederim ki bugün Cuma, gün içinde aklımdan geçtiniz dedimki içimden *ne olur maili açınca Mali ağabeyin şiirimi sürpriz okuduğunu görsem* ve gerçek oldu... İşte ağladım ki bu aralar gerçekten iyi değilim ne çok hediye ne çok mutlu eden bir güzellik yorumunuz aşikar hep beğenmiş ve sevmişimdir fakat bu şarkı nasıl güzeldir..
Değerli ağabeyim beni mutlu kıldınız Rabbim de sizi ve sevdiklerinizi mutlu kılsın
iyi ki varsınız iyi ki ağabeyimsiniz hep sağlık ve mutlulukla olmanız duası
birinin yüreğime ayna tutması....
''Birlikte olabilmekte değil marifet
birlikte ölebilmekte..''
Çok haklısın......ne çok yarım kalmışlıklar var hayatta.......
Hep yaz emi.....? Seni okumak çok güzel....sevgimle.....