anladım ki benim hissettiğim aşk değil *kutsal* birşey zira içinde ne tutku, ne de ihtiras ve hırs mevcut ama bakıyorum da aşk denilen şeyin içinde de kutsallığa yer yok...
...
gidersem üzülme zaten bu ülkeye ait olmamıştım ve haritadaki hiçbir yere pembe bir kağıt vardı çantamdan ayırmadığım kimden olduğum ... kimden doğduğum bir de bana seslenilen ismim ve kimselerin bilmediği göbek adım gelip geçiciydim işte rüzgar gibi çok zaman naylon perdelerin ardından bakardım güneşe karanlıktansa oldum olası korkardım
korkardım aynadaki yüzümü ellemeye var mıydım? sonra yüzün düşerdi omzumun ardından camlara *yaşadığıma inanırdım* sonra kırılırdık ikimiz birden anlardım... ben fazlaydım
...biliyor musun doğru dürüst rüya bile görmem ben siyahbeyazdır ve hepsi acı metrajlıdır ya kaybolur ya ölürüm bazen *Harriet Potter olup savaşırım, kendimle neden mi başkalarının yüzünden boynumda bir ödül gibi parlayan; kaybedenler kolyesi
gidersem üzülme say ki içinde çocukların çok olduğu bir hayal ülkesidir san ki benim yitik ülkemdir bil ki ağlamıyorumdur ve bil ki artık hiçbir yerim ağrımıyordur...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
San/ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
San/ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gidersem üzülme say ki içinde çocukların çok olduğu bir hayal ülkesidir san ki benim yitik ülkemdir bil ki ağlamıyorumdur ve bil ki artık hiçbir yerim ağrımıyordur...
Bu gidişlerlerin dönüşü olmacaktır ,yürek acı ve sızılarıyla o yitik ülkeye hicret ettiğinde kimbilie belki dinecektir tüm ızdırapları :( dizeleri ve fon müziği ile duygu seli dizeler ,candan tebrik ediyorum sevgili şairem hüzün şiirlerde kalsın inş. başarıların bitimsiz olsun sevgimle.
bazen bildiklerimi anlatmaya yanılgılarım yetmiyor ne kadar bilirsem o kadar yanılırım ne kadar seversem o kadar aldanırım ve bana en çok gitmek yakışıyor sanırım şiirden gidemedim yüreğinize sağlık efendim
gidersem üzülme say ki içinde çocukların çok olduğu bir hayal ülkesidir san ki benim yitik ülkemdir bil ki ağlamıyorumdur ve bil ki artık hiçbir yerim ağrımıyordur...
Çok güzeldi kaleminize yüreğinize sağlık en içten tebrik ve saygılarımla..
"Musa ile yürüyorum,şahittir iki deniz sırlı kuldan haber yok,ne bir eser,ne bir iz."
Acı su ile tatlı suyun karışmadığı gibi ölüm ile hayatta asla karışmıyor birbirleriiyle burun buruna yaşarken bir nefes içinde.
gidelim be şarirem tutalım Musanın elinden bekleyelim Hızırın yolunu yürümektir yaşamak,hareket her daim berekettir.ayaklarımızla beraber kalbimiz ve aklımız da yürür. anlamaya ve anlatmaya çalışır her insan gördüklerini aklına bildiklerini ise kalbine vakumlar.
her yol insana çıkar gelinecek olan yer insanın kalben durduğu yerdir aslında Musa iler Hızır gibi
yola çıkmadan evvel insan yoldaş bulmalı kendine. rehberlik edeceği veya kendine rehber seçeceği kişi ne kadar üstünse o yolculukta o denli rahat geçer.
yola çıkıp yürümekle kendini bulur insan.
yanında istermisin benide güzel şairem gönüllüyüm bu yoılculuğa gidilecek yer her neresi olursa yeterki pembecik gülüşlerin kirpiklerinde hep uyusun uyanmak için Mevla"ya bir gün..
"miskinler teknesinde,ruhum hızırla yoldaş seyir devam ediyor,zaman zamana sırdaş"
Yüreğin ağıtı bu olsa gerek..bazen insan kendine bile itiraf edemiyor,içinde yaşadığı acının izdüşümlerini..ya da dillendirmek daha da kanatacağı için sukuta ram oluveriyor..sessizlik büyüdükçe acı katmerleşiveriyor...
korkardım aynadaki yüzümü ellemeye var mıydım? sonra yüzün düşerdi omzumun ardından camlara *yaşadığıma inanırdım* sonra kırılırdık ikimiz birden anlardım... ben fazlaydım
...Ve gitmek..aslında her gitmek bir parçanızı geride bırakmak değil midir..bedeni ileri doğru sürükleyip,ruhu geride bırakmanın verdiği acının bir tarifi var mıdır..
gidersem üzülme say ki içinde çocukların çok olduğu bir hayal ülkesidir san ki benim yitik ülkemdir bil ki ağlamıyorumdur ve bil ki artık hiçbir yerim ağrımıyordur...
..Ve unutmak,unutmayı denemek..yaşanılanları yokluğa mahkum etmek..kalbi kiraya verir gibi sık sık sevdalanmak..insan gerçekten sevdiğini unutup mazi yapamaz ki..hem yüreği formatlamak nasıl olabilir ki...
Eski çok sevdiğim 'unutmak' adlı şiirimi şöyle bitirmiştim:
Bilirsin ömür dediğin 'an' dır Bu sevda hatıralarda kalandır Düşün ki unutmak da var ama, Her unutmak gönlümüze ziyandır...
....................uzun bir aradan sonra, yüreğimizde farklı duyguların med cezirini yaşatan bu güzel şiirinize birkaç kelam etmek gereği hasıl oldu.. içimizi titreten mısraların değerli şairine saygılarımla.
gidersem üzülme say ki içinde çocukların çok olduğu bir hayal ülkesidir san ki benim yitik ülkemdir bil ki ağlamıyorumdur ve bil ki artık hiçbir yerim ağrımıyordur...
LEZZET ŞÖLENİYDİ YİNE A CANMCM TADI DAMAĞIMDA KALDIII,,
gidersem üzülme say ki içinde çocukların çok olduğu bir hayal ülkesidir san ki benim yitik ülkemdir bil ki ağlamıyorumdur ve bil ki artık hiçbir yerim ağrımıyordur...
finali ile tam bir bütündü yüreğime dokunan.... canda canımsın kutladım sevgimle.....
sağlıcakla kalın