(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yersiz yurtsuz hüzünler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yersiz yurtsuz hüzünler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ona nefes alma değil boğulma denir karışıklıktan,koltuğun üstünde tencere, buzdolabında ütü, ocakta dondurma külahı olunca,kalkta önce evini topla istersen...
içinde şair ve şiir kelimesi geçen şiirleri sevmem ve okumam ve yorumlamaktan da kaçınırım ama burda şiirin konu edilişi cok masum ve sevimli olmuş bak zor beğenen bile beğendiğine göre ŞIMARMAAA HAA :))
Yeri yurdu bellidir de hakettiği ilğiyi görmemiş sözlerdir onlar mutlaka. Üzeri tozlanır belki ama hep gereklidir hayatta. Ya işimize gelmemiştir ya da her şey bittiğinde joker olarak kllanırız.
inan yok öyle bir niyetim...bazı şiirleri okuyamıyorum bile sonuna kadar...üstelik benim ne haddime hocam...yürek ne hissediyorsa,kalem onu yazıyor...hepsi bu...
sen hep abartıyosun şiirlerimi:)) çetiner arkadaşımızın dikkatini çekecek de,bununla ilgili bir taşlama yazacak diye ödüm kopuyo. belki de yazmıştır,bi bakmak lazım sayfasına:))
hüznü asalım kederi kovalım gözyaşını kurutalım asılalım yaşamın boğazından bir güzel sallanalım uçurumlardan altımızdan ırmaklar aksın kenarlarında ördekler viyaklasın kediler vıraklasın bembeyaz bi dünya çiz içinde kara olmasın.
hüzünle:)
Saygılarımla.
*Dikçe tarafından 12/14/2011 11:50:21 AM zamanında düzenlenmiştir.