Okuduğunuz şiir 11.12.2011 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
yasaların kabul etmediği ağrımsın
ki gizliyorum parçalara ayırsalar bedenimi nerden gelip nasıl yerleştiğini neden yayıldığını bulamayacaklar…
pişmanlığım olsa da yataklığım aklanamaz hafifletici sebeplerin tümünü gidişlerinin sonrası kapımın açık kalmasıyla yitirdim…
yerini soğutamıyorum sevgili nefesimi içe alıp içe veriyor körüklüyorum ateşi derecen hep yükseklerde düşürmüyorum aşağı -başım üzerinde taşıdığım yangınımsın- rahat ol…
kar yağmış dışarıya çocukların kar adamı benim adamım olsa âh keşke…
recmedilmeye yatırsalar aklımı savunmaz susar kıyâmetim alnıma yazıldığında başlamış bitmeyen kopmalarında yine yine sana savruluyorken sükût-u ikrârımsın…
binlerce harf yollasam temelli dönüşüne iknâ edemeyecek geleceksin gideceksin bir parça dinerken ağrım şükürlerim sonsuzlaşacak artacaksın..
biliyorum kıyamayarak ona eskitiyorum gururu yenisiyle değiştirilmeyecek kadar değersizim şimdi…
soruyorum kaç kırılma sonrası toprakla buluşacak bu kalp…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yasaların kabul etmediği ağrımsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yasaların kabul etmediği ağrımsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ki gizliyorum parçalara ayırsalar bedenimi nerden gelip nasıl yerleştiğini neden yayıldığını bulamayacaklar…
pişmanlığım olsa da yataklığım aklanamaz hafifletici sebeplerin tümünü gidişlerinin sonrası kapımın açık kalmasıyla yitirdim…
yerini soğutamıyorum sevgili nefesimi içe alıp içe veriyor körüklüyorum ateşi derecen hep yükseklerde düşürmüyorum aşağı -başım üzerinde taşıdığım yangınımsın- rahat ol…
rastladığımdan beri hep bu şiirdeyim yorumsuz bırakamadım içimden geçenleri yazan kaleme içten tebrikler sevgilerr..
@DAĞÇİÇEĞİ@ tarafından 12/13/2011 2:55:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
yani evet arabesk uzak durmaya çalıştığım bir hâl... yakınında duranlara elbette saygı duyuyorum ama şiir de olsa insanı telâfisiz bir vakite sıkıştırıyor...
kahrımı çok çekmiş bir şarkı... hangi vakit acılansam bu şarkıyla yakıyorum geceleri...
ve bencildim bu şarkıya karşı bir başkası da seviyorum dediği vakit içten içe nasıl kızardım (yine kızıyorum ara sıra) garip bir şeyim biliyorum ama bu kadar garip olduğuma şimdi daha çok kızdım ve sayende itiraf ediyorum... paylaşmak özür olsun tüm kızdıklarıma:)
son olarak ağrılarımı yollayamam sana ama ağrılarını dindirmek için her vakit varın olurum biliyorsun.
Kutladım selamlar