ey gelişi bilinmeyen!.. nicedir ıraksın gözlerimden yitip gidenlerin peşi sıra çekmedin mi hasretini kavrulan ellerimin... ne çokmuş aslında sensiz her saniye bir ah ki bin saat ömrümün imal hatası üç harfine...
gelmiyorsun ya!.. hangi nefsin kurbanısın?.. ıslak gecenin göğsünde hangi ölümü arşınlıyorsun koşar adım?.. yoksa bir kuş uçumluk sınırları mı yakıyorsun fer/lerin ıssız tenlerinde...
gelmiş olsaydın bunca zaman, düşünüyorum da kalır mıydı, kellesi giyotinlik sözlerim çırpınmak zorunda ve kahrolası zincirleri yer miydi bileklerine düşlerim...
şimdi istasyon duvarlarımda yankılanıyor ismin geç kalıyorsun bileti kesilmiş yolculuğa...
el vermesin bu tatsız gidişe yüreğin...
her damla geri dönüşümsüz yaşamaksa doyasıya filiz sürmekse hüküm giymekse senden ibaret dilime bir ömürlük balı çalmaksa huzurun tavanına
şüphen olmasın silerim haritamdan başka kıtalardan bana kısalan yolları...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BANA KISA/LAN YOLLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BANA KISA/LAN YOLLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gelmiyorsun ya!.. hangi nefsin kurbanısın?.. ıslak gecenin göğsünde hangi ölümü arşınlıyorsun koşar adım?.. yoksa bir kuş uçumluk sınırları mı yakıyorsun fer/lerin ıssız tenlerinde...
İzi kaldı tebriklerim şiire...kaleme...
Başka kıtalardan kısalan yollarda her şey gönlünüzce olsun...
İlk ziyaretim
Sayfanın ahengini sevdim
gelmiyorsun ya!..
hangi nefsin kurbanısın?..
ıslak gecenin göğsünde
hangi ölümü arşınlıyorsun koşar adım?..
yoksa bir kuş uçumluk
sınırları mı yakıyorsun
fer/lerin ıssız tenlerinde...
İzi kaldı tebriklerim şiire...kaleme...
Başka kıtalardan kısalan yollarda her şey gönlünüzce olsun...