Gözlerine çekiliyse ayna sırları Dinlemelisin şimdi beni... Kırıkları arasından çıkmalı yüreğin Gökyüzünün şavkı vurmalı Notaların ahengi çalınmalı kulağına Ve seremoni… Rüzgarın dallardaki dansına eşlik etmelisin Ağustosların gevrekliğini söndürmeli terleyen avuçlarında Böyle yavaş değil Delirmişçesine çarpmalı yüreğin İçine çağlayan cümleler olmalı Onsuz hiçbir duygu eşlik etmemeli gecelerine...
Koşmalısın Son nefesine kadar Parçalanırcasına koşmalısın… Fersah fersah adımlaman gerekse bile Taşıman gerekse bile omuzlarında Kavramalısın bileklerinden Yakalamalı hayallerini Kaçırmamalısın gözbebeklerini senelerin gözlerinden…
Pusulasız yolların karanlığında dikilmeli karşına Yağmur sonu gibi Aralar gibi huzuru Her gökkuşağını umuda yormalısın Çirkinliklere, Çaresizliklere muhalefetsin çünkü sen Her sevgin bedel bütün esirliklere…
Şimdi aç gözlerini usulca Kaldır bütün yansımaları kirpiklerinden Dolunayın dokunuşunu hisset alnında Yıldızların sıcacık kayışını teninde Korkma Uzat ellerini… Gelişini seyret ömrün Başın omzuna yaslı Hissederek işle yükselişini notaların Çözümle yaşamın tınılarını Aldığın her nefeste kuşatırcasına şifreleri Dinlemeli, Kağıda dökmelisin melodileri Söylenen, İşlenen, Savunulan, Yaşanılan… Her bir melodiye sunmalısın şükranlarını
Yavaşla şimdi… Uzan dizlerine Ve dümeni ellerine bırak gecenin Eskisi gibi toz mavi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TOZ MAVİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TOZ MAVİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirsel coşkun
hiç dinmesin
şair.