Suçumuz, Eski bir sabaha beraber uyanmaktı belkide...
Umutların toz grisine boyandığı yaşam Saçlarımızın paçavra hallerine alışmaktı, Geçen her akşamın yitik naralarına karşılık Direttiğimiz anıların güvenini kazanmaktı hayat
Sıradanlıkların eğretisiydi midemizdeki kasılmaların sebebi Ne mum ışığında akşam yemeği Ne şömine başı sohbetler ısıtıyordu dilimizi Yürek; Saygı duruşunda uyuyakalmıştı…
Arayışlarımız yoktu Sorgu masasına oturmaya da hiçbir niyet Boyadığımız düşlerin büyüsü, Rüyaların avareliği. Derken; Gözlerimizi de boyayıvermiştik gerçeklere…
Ne sendin Ne bendim günah, Sana göre ben Bana göreyse bizdik keçi. İnadımız bile susmaya kalktı Kurulu bir saat ya da isyan beşikleri gibi…
K/anı-lar,s/anı-lar, /anı-lar…
Toplaşıp mayın tarlasına çevirmişti Şiddet yanlısı konuşmalarımızı…
Sonrası yoktu, Yaşamın zehirlerini akıtıp durduk tenimize Ve delik deşik ettiğimiz mantığımızın Dilsiz kefenine…
Duvarlarına attığımız imzalar andırsa da grafiti / Yanıltmasın şehirlerin yosun karası Ve arka bahçemize gömdüğümüz gelecek / Gidişine bir damla dökülmese de /AŞKTI/
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kayıp gelecek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kayıp gelecek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.