(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Varım Hep YOKUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Varım Hep YOKUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insanın kendi dışında zaman ve mekan olmadığını tarıf edercesıne koşagelen socujler butunu... Okurken ınsanı düşünmeye sevk eden, kurgusal becerısıne anlam zengınlıgı katarak, farklılıgını gozler onune sermış... Doğru olan ile zorunluluk halınde olan arasında içsel bir çatışmanın dışa vurumu... düşler aynasından okura bır bakış sergılemış... İmgesel dılı oldukça başarılı...
Okudukça, güzel kavramının verdıgı hazzı alıyorsunuz.
batmaz derim bu –yalancı- güneşe rüzgâr biraz daha kinlenir çıldırır bulutlar düşerler birbirlerine duymazdan gelirim gökteki gürültüleri ____________________________
Uzun zamandır okurum şiirlerinizi fazla aktif olamadığımdan sessizce çekilirim... dün şiirimi eklediğim zaman puanlama butonunda adınızı gördüm memnun kaldım ne güzel dedim kendi kendime okuduğum, beğendiğim ve saygı duyduğu kalemin burda olması...
Okudukça, güzel kavramının verdıgı hazzı alıyorsunuz.
Emeğinize sağlık, yenı kelımelerde buluşmak dileğiyle