Bir Gün; Ateş böceği gibi, Aşk şarkılarını söyleyerek, Yüreğinin attığı yere gitmek istersen, Kış bahçelerindeki, Gerçek renklerle dolu çiçeklerde; Aşkın kimyasını çözersen...İşte o zaman bil ki, Her zaman ve daima Yüreğim seni çok sevdi.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇÖZÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇÖZÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mükemmel... Tek kelime ile mükemmel... Hiç bir hata bulamadım. Kış Bahçelerine bayıldım. Kış güzel,Kış Bahçeleri ise aşk doludur. Yüreğindeki aşk ile Kış Bahçelerinde buluşman dileğiyle...
HERKES BİR FORMÜL ARIYOR, BAZEN BULUYORUZ BAZEN TUDAMADAN KAYBEDİYORUZ...BELKİDE FARKINDA OLMADAN FORMÜLÜN KENDİMİZ OLDUĞUNU UNUTUYORUZ...ÇÖZÜM YÜREKLERDE BENCE :-) SAYGILARIMLA..........
Bir Gün; Ateş böceği gibi, Aşk şarkılarını söyleyerek, Yüreğinin attığı yere gitmek istersen, Kış bahçelerindeki, Gerçek renklerle dolu çiçeklerde; Aşkın kimyasını çözersen... bil ki, Her zaman ve daima Yüreğim seni çok sevdi.....
Güzeldi şiiriniz. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
Tek kelime ile mükemmel...
Hiç bir hata bulamadım.
Kış Bahçelerine bayıldım.
Kış güzel,Kış Bahçeleri ise aşk doludur.
Yüreğindeki aşk ile Kış Bahçelerinde buluşman dileğiyle...