her kokunun bir vakti vardır uçmak için göğe her acının, her ağıdın, her çilenin bir sonu bir vakti vardır ölmek için bir vakti vardır artık gitmek için.
gidişlerde saklıdır tüm hatıralar gidişler için çekilir tüm fotoğraflar yalnız bir novanın uzayan sızısı kadar vakti gelmişse artık; gidişlerde saklıdır ömre katılan acılar.
gidiyorsan; elbet kaderdir ama fesleğen kokuyorsa sokağım saçlarından emanet aldığı kadar pencereler dahi kalmandan yana bilmeni ister dalında ötüşen kuşlar.
sen gidersen ant içti bir daha buğulanmamak için pencerelerin hepsi. biliyorlardı; parmağının dokunduğu yerde aşk, yüreğinin attığı yerde yaşamak var.
gitmek elbet gerekirse, gidersin ama gitmemeli gerçekten sevenler.
her gidişin bir sebebi vardır elbet gidişlerde saklıdır anlatılmamış kederler eksik sözler, iki gözün gibi hiçbir kağıda çizilmeyecek şiirler.
gidiyorsan; artık daha fazla ’gitmemen’ için dil dökmemeliyim ’dön’ deme vaktine girer artık on ikiden sonra saatler, gelmeyeceğini bile bile, dökülür gözlerimden sana dair; iki oda, bir mutfak hayaller...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki oda, bir mutfak... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki oda, bir mutfak... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nefis bir şiir.Suyun akışı gibi durdurulamaz çoğu zaman gitmeler.Ama, insanın "keşke" diyesi geliyor durdurulabilseydi keşke ... Yüreğine , kalemine sağlık değerli kardeşim. Saygı ve sevgiyle.
Mert YİĞİTCAN tarafından 11/26/2011 11:41:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
O vakti bekelerken gösterilen incelikte gizlidir
olacaklar..
Güzel Şiirdi
Yüreğine sağlık Şair