Ne bulursan bende İçim de sana karşı bir mısradan daha fazlası olmamalı. Biteceği ana yakın daha fazla korkutmamalı ayrılık; aldansak dahi onca zaman!
Gariptir, el ele her mısraya şiir denirken bize mi kaldı dışlanmak: -tek tek toplanırken yaşamak!
Küsüp, dâhil de olabiliriz ayrılığa tez elden, ama hiçbir manası olmaz hiçbir gitmenin bir sebebi; ölümden daha manidar dokunamaz saçlarına benden başka.
Korkarken, belki de kana kana içtiğimiz yaşlarla sulama vakti iken umutları, öpüşürken ellerimiz çıkacak yangından korkmamalı!
Çırılçıplak daha güzeldir gök, daha mavidir, daha beyazdır ve daha pembe... hiçbir sırrın gecesi bu kadar uzun kalamaz ellerimde. Seni bıraktığım yerde, ağlayan bir çocukgülebiliyorsa hemen; hem de hiç korkmadan, hem de beş parasız...
Gül yerine, karanfil koklayalı aldanmak alışkanlık, buna da çaresi var hayatın. Yine de çok önceden çizerken parmaklarım karanlığa seni hiç bu kadar büyümemişti aşk denen katilin rahmi.
Şimdi bütün masalları anlatıp, gitme vakti. Ne bulursan artık ben de, içimde sana karşı bir şiirden fazlası, bundan sonra olmamalı!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne Bulursan Yaşamaya! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne Bulursan Yaşamaya! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Demiştim fazlası muhakkak vardır diye.Ansızın da farketmiş ki böceği kondurmuş güzelliğin üzerine. :))) Tebrik ederim. Doğrusu ben de özledim.İnşallah aralık ayından itibaren daha sık görüşeceğiz.Sevgiyle kalın.
Şimdi bütün masalları anlatıp, gitme vakti.
Ne bulursan artık ben de, içimde sana karşı
bir şiirden fazlası, bundan sonra olmamalı!
derlerse de siz inanmayın. :))
Mutlak fazlası vardır... Tecrübe ile sabittir.Kutluyorum sizi ve güzel eserinizi.Sevgiler sunarım.
vega4 tarafından 11/21/2011 11:30:41 PM zamanında düzenlenmiştir.