Allanıp pullanan gecenin Koynunda saklı gizli vuruşlar Kaç mehtapta ölüyor yakamozlar Suratı asık bir güne hazırlanırken gece Kaç acıyı saklar avuçlarında Kırık dökük, yerlerle yeksan hayatlar Yuvasız göçükte kalanlara Aş, ekmek olmak Ağlayan yüreklere çare bulmak için Uzat elini, yıka yüreğinin kirini Kanı kanla yıkama Ölenin ardından bayram yapıp Sevinip kınama Ölüm herkesin kapısında Ha bir gün önce ha bir gün sonra Giyin üstüne insanlık urbanı Tüm merhamet kapılarını arala Gönül gözündeki gözlüğü at Düşkünü sarmala İnsanlığına kara çalıp Sabırları zorlama Her şey insan içindir Bu gün bana Yarın sana Sakın unutma!
ASMEROZ-62 GÜLŞEN POLAT 31.10.2011/ BURSA ___________________________________________________________
YÜREĞİNE SAĞLIK CAN ARKADAŞIM ( GAM_SELİ ) ÇOK TEŞEKKÜRLER...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sakın Unutma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sakın Unutma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Süper ve Çok sosyal bir şiir. özellikle meydada sunuculuk yapan o bölücü ayrımcı medya maymunlarına ve tüm ayrımcılara güzel bir cevap olmuş bu şiir Yüreğine Emeğine sağlık Kalemin daim olsun Munzurlu Can toprağım Saygılar
Her şey insan içindir Bu gün bana Yarın sana Sakın unutma! ============= dağ misali ,bir yürek,,insan hasletli,,, duyarlı, dünya fani ölüm gerçek,unutma bir günde bize gelecek,diyor, gerçek olanda budur,,işte, insaflı olmamız gerekir, insandır kabemiz, duygu dolu duyarlı, yüreği tek kelime yürekten kutlarım,,hak, bu acıları insanlık aleminden uzak eylesin, düşünmemiz gereken,duyarlı müthiş sözlerdi,,çook duygulandım yüreğine sağlık can yorumda şiirde mükemmeldi her iki can yüreğe başarılar dilerim,saygımla...
Acılar üzerine siyaset yapmak,rant peşinde olmak insanlıktan nasibini alamamış olanların işidir.Unutulmamalıdır ki,acı ve felaket,sadece belli bir ırkın,belli bir dinin,belli bir milliyetin kaderi değildir.Sevgili Şairenin de dediği gibi o acı ve felaketin,yada ölümün bir gün gelip o insanlıktan nasibini almamış olanları da yakalayabilir.O zaman acaba aynı ırkçılığı ve seviyesizliği yapabilecekler mi onlar.. El ele,omuz omuza vermemiz gereken bir günde faşizan tutum ve söylemlerle,bir milletin,bir halkın yok olması ile ilgili beddualar okumak,felaketler dilemek sadece halkları karşı karşıya getirir ve ülkenin asıl o zaman parçalanmasına zemin verilir.. Sosyal bir olayı faşizan zihniyetle kirleterek ve hepsinden öte bunu globalize ederek yaymaya çalışma düşüncesini ve çabalarını net biçimde ortaya koyan ve doğal ifadelerle yansıtmaya çalışan Değerli Şaire yürekten selam ve sevgiler olsun...
Allanıp pullanan gecenin Koynunda saklı gizli vuruşlar Kaç mehtapta ölüyor yakamozlar Suratı asık bir güne hazırlanırken gece Kaç acıyı saklar avuçlarında Kırık dökük, yerlerle yeksan hayatlar Yuvasız göçükte kalanlara Aş, ekmek olmak Ağlayan yüreklere çare bulmak için Uzat elini, yıka yüreğinin kirini Kanı kanla yıkama Ölenin ardından bayram yapıp Sevinip kınama Ölüm herkesin kapısında Ha bir gün önce ha bir gün sonra Giyin üstüne insanlık urbanı Tüm merhamet kapılarını arala Gönül gözündeki gözlüğü at Düşkünü sarmala İnsanlığına kara çalıp Sabırları zorlama Her şey insan içindir Bu gün bana Yarın sana Sakın unutma!
Allah o günleri bir daha göstermesin ölenlere rahmet kederli ailelerine başsağlığı yaralılara acil şifalar diliyor şairemin duyarlı yüreğini yorumu ve kurban bayramınızı tebrik ederim.
O merhametli ve duyarlı yüreğine kurban olurum senin, Allah bir daha böyle acılar yaşatmasın şiirin vicdansızlara ve insanların acılarıyla dalga gecenlere bir tokat gibi tebrikler (Dersimin asil gülü.)
duygu dolu anlam dolu şiire yürekten alkışlar çok duygulandım doğrusu kalemine yüreğine sağlık can arkadaşım ve yorumu yapan arkadaşada tebrikler saygılarımla YOLDAŞ
Allanıp pullanan gecenin Koynunda saklı gizli vuruşlar Kaç mehtapta ölüyor yakamozlar Suratı asık bir güne hazırlanırken gece Kaç acıyı saklar avuçlarında Kırık dökük, yerlerle yeksan hayatlar,,
unutulmaz halın acısı ama insan olarak herkes gurevini yapan halkı tebrik ederim ne yazıki kızılay sınıfta kaldı ve yandaşları halk en iyisini yaptı sevgiler saygılar sayın kardeşim
Giyin üstüne insanlık urbanı Tüm merhamet kapılarını arala Gönül gözündeki gözlüğü at Düşkünü sarmala İnsanlığına kara çalıp Sabırları zorlama Her şey insan içindir Bu gün bana Yarın sana Sakın unutma!
ALLAH TEKRARINI GÖSTERMESİN,HİÇ BİRİMİZ YARIN İÇİN GARANTİLİ DEĞİLİZ,KARDEŞLİĞİN EN ÇOK MUHTAÇLIĞI OLDUĞU ZOR GÜNLER :( DYTARLI VEFALI YÜREĞİNE USTA KALEMİNE SAĞLIK SEVGİLİ ŞAİREM TEBRİK EDİYORUM SENİ YÜREĞİNİ VE SEVGİLİ GAMSELİ ARKADAŞIMI BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN SELAM SEVGİMLE.
Evet arkadaşım yardım için gönderilenlerin içinden bikini, mayo, evimizde toz bezi olarak bile kullanmıycağımız kıyafetler ve en acısı insafsızca yazılan mektupları yollayanları kınıyorum.:((((( Unutmamalı çok haklısın.Sevgi ve saygılarımla...
Ne kadar vahim bir durum, insanların acılı durumlarıyla alay etmek utanç verici kendi insanlığımdan utandım, Allahın sopası yok herkes cezasını bulacak.Yorumunuzla şiirime değer kattınız çok tşkr. saygılar...
Her şey insan içindir Bu gün bana Yarın sana Sakın unutma!
Felaketin kime geleceği belli olmaz, Birgün ummadığın anda muhtaç olursun. Kötü sözle insanın defteri dolmaz, Bir gün sende kendini yerlerde bulursun... HakanKURTARAN Değerli Gülşen hanım, Yüreğinize sağlık. Kaleminiz güçlü ve daim olsun.
Şiir konuşmuş bizde dinledik yorumda mükemmeldi Allah bu acıları Milletimize bir daha yaşatmasın can kardeşim yüreğin sevgi ırmağından ayrılmasın saygılarımla
Ölenin ardından bayram yapıp Sevinip kınama Ölüm herkesin kapısında Ha bir gün önce ha bir gün sonra Giyin üstüne insanlık urbanı Tüm merhamet kapılarını arala Gönül gözündeki gözlüğü at Düşkünü sarmala İnsanlığına kara çalıp Sabırları zorlama Her şey insan içindir Bu gün bana Yarın sana Sakın unutma!
Çok güzel ve anlam dolu bir şiirdi. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
Allanıp pullanan gecenin Koynunda saklı gizli vuruşlar Kaç mehtapta ölüyor yakamozlar Suratı asık bir güne hazırlanırken gece Kaç acıyı saklar avuçlarında Kırık dökük, yerlerle yeksan hayatlar Yuvasız göçükte kalanlara Aş, ekmek olmak Ağlayan yüreklere çare bulmak için Uzat elini, yıka yüreğinin kirini Kanı kanla yıkama Ölenin ardından bayram yapıp Sevinip kınama Ölüm herkesin kapısında Ha bir gün önce ha bir gün sonra Giyin üstüne insanlık urbanı Tüm merhamet kapılarını arala Gönül gözündeki gözlüğü at Düşkünü sarmala İnsanlığına kara çalıp Sabırları zorlama Her şey insan içindir Bu gün bana Yarın sana Sakın unutma!
ASMEROZ-62 GÜLŞEN POLAT 31.10.2011/ BURSA ----------------------------------------------------------------------------------- Katılaşmış yürekliler, çarpık düşünceli, sevgiden nasiplenmemişler, kafalarında ideolojik ve gizli proğramı olanlar ölümlerin arkasından sevinir, felaketlerin tozlarından bile medet umar keyf alırlar. Böylesi insanların ve düşüncelerin bu uygar çağda nasıl olabileceğini düşündükçe, gördükçe kederlerin, felaketlerin en büyüğünü yaşıyor, yıkılıyor insan. Felaketlerin üstüne ilave felaketler yaşatanlara ne demeli sevgili kardeşim, ne demeli.....Kendilerine insan olma, insanlar arasına karışıp, kederleri de, sevinçleri de birlikte yaşama imkanı verilenlerin üst - üste taze acılar ve felakatlar yaşatmalarına ne demeli, nasıl anlaşılıp izah edilmeli bu? Çok mu zordur; "Harika anlamlı şirinizde de vurguladığınız gibi" gülenle gülmek, felakete uğrayanın imdadına koşmak, düşkünün ve çaresizin mecalsiz elinden tutmak, çokmu zordur değerli şairim. Kim yapar, bir toplumun, bir kısmı da olsa şiddete nasıl özendirilir, nasıl teşfik edilir, her şeyin şiddet uygulayarak çözümünün sağlanması nası düşünülüp istenebilir? Çok kötü, olumsuz, insanı dağıtıp darma - duman eden, kötü ve aykırı düşünceli fikirler hasılasıdır, bütün bunlar. Beğeniyle okudum, toplumsallığı ve insani duyarlığı son derece yüksek ve düzeyli bir çalışmaydı. Esenlik dileklerimle kutluyorum değerli kardeşimi. (Zaman bulursanız, deneme sayfamdaki yazımı lütfen okuyunuz.) Kemal Polat
ÇOK DOĞRU VE YAPILMASI GEREKEN EN GÜZEL DAVRANIŞI YAPMIŞSINIZ. ÇÜNKÜ YAZDIKLARI YÜREK TİTRETECEK KADAR ACI VE ÇOK ÖNEMLİYDİ. TESBİT EDİP YAZDIKLARI BİRDEN FAZLA SEÇKİYİ ZİYADESİYLE HAKETMİŞ. ESENLİKLER, SELAMLAR GÜLŞEN KARDEŞİM. KEMAL POLAT
Can abim bu seferlik bir arkadaşımızın yorumu insanlığımızı kaybetmiş olduğumuzu, vahim ve acınacak bir durumda olduğumuzu açıkladığı için onu pembeyle onure ettim, sizinde yüreğinize sağlık, yorumunuzla şiirime değer kattınız çok tşkr. saygılar...