bir bayrak sevdim, renginde karanfil açtı tan açtı, can açtı kan çiçeklerinden güneşi yüzüne damlattık şehitlerimizin atam açtı dağların sırtını okşayan ruh
kime sorsam bana onu anlattı anlattı zamanın eskimez yerinden Türkçe bir mektupla seslenip
mavi gözleri olsun dedik ellerimizin büyük kelepçeler kırılsın bileklerde adımız Ankara olsun, sonra İzmir
bir bayrak sevdim, ağzımda bir kelebek uçup geldi Anafartalar yokuşundan esrik çiçeklerimi yamaladı ağzındaki türküyle: -dağ başını duman almış, yürüyelim arkadaşlar.
sıcak mevzilerde attı soğuk küfrü gecenin bu büyülü ova, delikanlı nehir, konuşkan taşlık mermiyle gönül emziren süt kokulu çiçek vatan, aşka helâl sürenlerindir sürenlerindir kanını kendi alnına
bir bayrak sevdim, başımda taze gençlik bir rüzgâr kırlangıçların taşıdığı öpüyorum alnındaki kırmızının cesaretinden
hadi gidelim bin dokuz yüz yirmi üç kez bir güvercinin yıldızlı ağzında hilâl akşamına memleketin
hadi gidelim, uyan üstümüz başımız bayrak olsun...
Nevzat KONŞER
/Değerli dostlar, bayrağa en çok ihtiyacımız olan şu günlerde, onun ne kadar mübârek bir unsur olduğu gerçeğini unutmadan ve bir eşya gözüyle bakmaksızın başımızı kaldıralım göndere... Bazı şeyler-bayrak gibi- birer simgedir ve bıraktığı çağrışımlar ve simgeledikleri anlamlar yüzünden değerlidirler ve büyüklükleri artar. Değerlerimiz kolay kazanılmadı, bunu unutmayalım ve sahip çıkalım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Bayrak Sevdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Bayrak Sevdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kaleminize sağlık vatan bayrağı öven kardeşliği çağrıştıran bu güzel eserinizi okumak duygulandırdı. En içten tebrik ve saygılarımla üstadım..29 Ekim Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun..
"hadi gidelim bin dokuz yüz yirmi üç kez bir güvercinin yıldızlı ağzında hilâl akşamına memleketin
hadi gidelim, uyan üstümüz başımız bayrak olsun...
Nevzat KONŞER
/Değerli dostlar, bayrağa en çok ihtiyacımız olan şu günlerde, onun ne kadar mübârek bir unsur olduğu gerçeğini unutmadan ve bir eşya gözüyle bakmaksızın başımızı kaldıralım göndere... Bazı şeyler-bayrak gibi- birer simgedir ve bıraktığı çağrışımlar ve simgeledikleri anlamlar yüzünden değerlidirler ve büyüklükleri artar. Değerlerimiz kolay kazanılmadı, bunu unutmayalım ve sahip çıkalım.
29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI kutlu yarınlarımız umutlu
her anımız mutlu olsun
sağolasınız her dem varolasınız tebriklerim hayata kattığınız erdemli düşün dolu sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız Nevzat dost..:) sevgim saygım selamlarımla...
bu güzel eserinizi okumak duygulandırdı.
En içten tebrik ve saygılarımla üstadım..29 Ekim Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun..