kırık bir nağmenin süpürgesi olur muydun yine müşteki sıyırgılarla dabbe uğramış sefil ruhuma ihvanın bocurgat gibi dolanmasa boynuma zamanında tek başına, terk başına , boş dolu ya da sek ne verdiyse Tanrı saniyeler gibi sindire sindire sokmasam seni burnuma zam anında! yine keskin bir şarkı olurdun çok eminim yüreğimin gitarını bırakıp elime saz alsam yine şaşkın bir güvercin olur muydum sarhoş taklalarla seni severken ’’sevmek illa sahip olmaktır’’ anlamını sevide baz alsam !..
her zaman, kirpiği kaştan göremez insan elbet kış konar bazen tellere tundra mevsimler de olur arada aşk kulpundan tutana sığınacak duldan kalmaz bazen çoğul rüyaları terk basar orada daralır kavlinin uykusu kalın dalgalar vurur limana her zaman gemicinin istediği rüzgâr olmaz zulada azledersin kentini o vakit, sarılırsın azametli dualara...
’’çok sevdiği birini Tanrıya emanet ederse onu, son bir kez görmeden ölmezmiş insan’’
sorma ama nasıl söylenir ıslak zeminlerde gülerek ve bir solukta
hoşçakal!..
koruk bakışlarla firketeli dolaylı fillerle yollardım her defasında sevmek, bir yanından yalancılıksa bir yanı da semazenliktir terkedilmiş kent türküleri asmak kalabalıklara edilgen yüklenmeler afâkîdir çünkü sekiz puntoya sarılı sepya yalanlar gibi seversen bilirsin! her ayrılık , her ihanet ayrı dolaplarda kilitlidir bilirsin, hangi kalıba girersen gir, değişen sadece kimliktir bilirsin kilidin şifresini ama unutursun ertesi! ve hangi cehenneme kaybolsan bilirsin ki; yine aynı tilkisin!
üstelik günahsız cehenneme bile almazlar ne kadar cennetçiçekleri kokladım desen de yıllarca inanmazlar çünkü sen en başından bir günaha iliklisin! her basamakta ya yaklaştığım ya ıradığım o tespihin imamesi! sevmek günahsa eğer Sevda tüm günahlarını affetsin ki; sen o günahın en kadim merdivenisin!..
unutmak istersin ancak asla inkâr edemezsin yanaklarına sakladığım bir yangınım var çünkü gidersin ama terkedemezsin dudaklarında s/akladığım binlerce cehennem tutanağım var çünkü silinmez, ne yapsan silemezsin, yakamazsın o yakamoz angını çarpıntılarına ritim olmuşumdur çokça her bir nefesine ecel! ne kalbinin durması öldürür seni ne küllere sürmek ellerindeki ter izlerini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN VE SEPYA YALANLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN VE SEPYA YALANLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sorma ama
nasıl söylenir ıslak zeminlerde gülerek ve bir solukta
hoşçakal!..
:((