Azad edin kabrin ışıklarını Selviler kök salacak Hicran başlı zılgıtları emzirecek analar, yırtacak gök kubbeyi süt kokacak ağıtlar…
Tarih, Sırrını aynaya sürmüş muhtıra Yansıdıkça geçmişin irinli ayak izleri K/ana bulanır toprak yaşanmışlıkla Ziyan düşer Vurulur göğsünden gonca suretler Kan revan kavuşmalar…
Bir ana Altyazılı sözcüklerde lori lori ağlıyor Bir ana iç kanamalı gözyaşı yutkunuyor Altyazısız eş anlamlı bilinçle… Analar kamburunu taşıyor ayrılıkların Barış güvercin gagasından akardı oysa Kargaya mahlas kalmadan evvel…
Heyhat “yiğidim aslanım burda yatıyor” Kan revan olmuş başak tenli o narin ianesi Makberi ezber bozanlar kazdı Hovarda kurşunlarla…
Ölüm ve yaşam çizgiydi alnın tam ortasında Paranteze sığdırılmadan evvel düş görmemiş bedenler Şimdi kim sökecek bu siyah manzumeyi anaların alnından Kim derman olacak Sarhoş böcekler dolanırken kabirler arasında Ve kim tutacak Yüzlerinin pirinçten pencerelerinden akan kanlı yaşları!
Oysa gökyüzü genişti Aşk vardı bulutlar arasında Barışın köprüsünden geçiyordu oğullar Analar kırk bin yıllık hasreti göğüslüyordu Elleri yüreğinde…
Şimdi Hangi sözcüğün ellerinden tutunsam İç kanamalı ve eğik omurgası harflerin Hangi ayete sarılsam yılgın b/akıyor dinim Yaradan’dan emanet çalanlara…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Süt Kokan Ağıtlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Süt Kokan Ağıtlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HARİKA BİR ANLATIMDI..GÖNÜLDEN DÖKÜLEN GÜZEL ÇOK ÇOK ANLAMLI DİZELERDİ.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..SELAM VE SAYGIMLA
HARİKA BİR ANLATIMDI..GÖNÜLDEN DÖKÜLEN GÜZEL ÇOK ÇOK ANLAMLI DİZELERDİ..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..SELAM VE SAYGIMLA