(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU BARIŞ GELMEZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU BARIŞ GELMEZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
barış bu milletin dilini bayrağını ve toprağını değiştirerek olmaz.. özgürlük bambaşka birşeydir.. şimdikilerin ağzına pek yakışmıyor özgürlük... ALLAH (cc) şöyle diyor üç kişinin gözüne cehennem ateşi değmeyecek.. bunlardan ilki vatanı uğruna nöbet tutan canını veren askere... askerliğin zorunlu olduğu bir ülkede şehitlikten bahsedilmez diyen ismi lazım değil milletvekiline ayetlerle cevap veriyoruz... bu vatan için hiç kimse zorunlu asker olmaz... hepimiz asker uğurlaması davullu zurnalı eli kınalıdır... bizim mehmetçiklerimiz askere seve seve giderler... buradan şehitlerimize rahmet ANA BABALARINA SABIRLAR DİLİYORUM... milletimizin başı sağolsun... yüreğine sağlık mehmet...
a be dost gelmemeliyiz tarihi bile kendi çıkarlarına göre yeniden yazan düşmanların oyunlarına..
ki bizler aynı köken aynı coğrafya aynı vatan.. aynı inançların kardeşleriyiz..
işte bilimsel gerçekler..:)
‘Kürt’ Öztürkçedir
"Haluk Tarcan Amerikalıların Van’ın Muratlı Kasabası’nda yaptıkları gen araştırmasını gündeme getirdi. “Amerikalılar Van’da insanlardan DNA örneği alıp bir araştırma yaptı. Amaçları Etrüsklerin Türk olmadığını dolayısıyla da Kürtlerin de Türk olmadığını ispatlamaktı. Sonuçta yüzde 97 uyum bulundu ve bu şekilde Kürtlerin de Türk kökeninden geldiği ortaya çıktı. Ayrıca, Kürt ’yönetim müsaadesi’ anlamına gelen Öztürkçe bir sözcüktür” dedi. “Batı bile Türklerin büyük bir tarihi geçmişe sahip olduğunu biliyor” diye konuşan Tarcan, Orta Asya insanı M.Ö. 80 binlerde insanüstü bir varlığın olduğunu kabul etmiştir. Nereden geldik? Nereye gidiyoruz? Varlık yokluk meseleleri üzerine düşünmeye başlamışlar. Bu şekilde felsefenin temellerini atmışlardır. Bizim süper entelektüellerimiz buna nasıl karşı çıkacak? diye sordu." alıntı
ve herşey bizim elimizde istdiğimiz zaman barış ve huzur gelir yeterki oyunlara gelmeyelim yeterki akılcı bilinçli uyanık olalım yeterki yüreklerimizi sevgiyle dolduralım..
tebriklerim hayata kattığın sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsın Meselci dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
Bu kirli savaşın ne zaman bitteceğini hepimiz merakla bekleyip duruyoruz umarım, kısa bir süreç içerisinde bu sorunlar çözüm bulur akanlar kardeş kanları durur, ister doğuda ister batıda ateş düşen her ocakta dumansız yandık, yürekler kan ağlıyor kutlarım hewal çokça şiirdi...
her insan kendini toprakla eş tutsun, eş tutsun ki alçak gönüllü olsun, kendini üstün görmesin der büyüklerimiz ... :) lakin BARIŞ dediğimiz kavramı toplumların karşılıklı istemesi gerekli.
karamsarız, kötüyüz, üzgünüz, etlerimize birilerinin dişleri geçiyor, kanımız akıyor, canımız yanıyor, ateş oluyor, kor oluyor yaşadığımız günler.. ağzımızda zehir zemberek sözcükler, yine de barış diyoruz, barış olsun istiyoruz ... barış olması için SAVAŞ olması şart.. ülkemizdeki insanların birbirleriyle savaşı yok ki zaten...
barışı özlemek iyidir savaş yoksa da deyip eyvallah diyoruz sayın Meselci arkadaşım ... :)
Kezban Turan tarafından 10/22/2011 3:56:28 PM zamanında düzenlenmiştir.