(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hüzünperest şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hüzünperest şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
attım tarihi bi yere:)) teşekkürler saygıdeğer şair arkadaşım.yorumunuz beni fevkalade mesud etti:) inşallah devamını beklerim:)) çok da yüzsüz gördüm kendimi!
yalancının biriyim ben sahte hüzünler yaratıp şiirler yazıyorum sonra,kendim de inanıp yorumlar yapıyorum.
yoksa ben bir hüzünperest miyim?
Şiiriniz bana 1975 yılında İzmir Bornova'da kısa dönem yedek subay anılarımızı anımsattı. Yedek subaylardan biri,kafadan bir balon uçuruyor. Genel Kurmayda amcası olan biri ,amcasıyla görüşmüş,erken terhis yapılacakmış. Bu balon,kulaktan kulağa dolaşıyor,sonunda yalanı söyleyende bu yalana inanıyor. Ellerinize sağlık. Esen kalınız...
Mehmet Aktaş tarafından 10/7/2011 5:02:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
orası öyle ama yinede ben gidiyim hazır tekrar düzelmiş ken yine bozulmasın hep yanlış anlıyoruz belki başka bir paylaşımda tekrar laflarız kendinize iyi bakın :)
aaa şimdi kızdım ama.bi zahmet sayfasına girip yazsaydın.bu kadar da tembellik olmazki canım.hayır merdiven inip çıkacak da değilsin,neyine üşendin:)))
aaa,bak şimdi bi şiir yazar salarım feministleri üstüne diycem...diyemem anasayfadan düşmedim. e yazarım ben de:)))) yaaa arkadaşım işin gücün yok mu senin habire laf yetiştiriyosun.aaa olmaz ki yani,patronunun verdiği maaşa yazık:)
Hımmmm şimdi ne oldu ozaman... Eğer akşam uzun sürecekse keyfimde sürecek demektir... Sen beni iltifata boğacaksın yani ... Yok okadar yalan söyleyemez feministler.. Bence buda yalan :)))))