göz aldatır bazen yürek de şeytanın kostümü yok ki bazen masum bir bebeği bile giyinebilir...
Önceki mektubumda yazmıştım Gargi Fakat sen söylemlerime göre çizersen bu aşkın rotasını (Kelimelerin gramaj değerlerinin hesabındayken) Bırak okyanusları bir arpa boyu kadar yol alamayız Yan yatmış gemimizi kurtaramayız
Mesela sana deliyim dediysem Bu delikanlı olduğumu göstermez Yahut ölüm boyunda eşkiyalığa soyunmuşsam Bu kadın olduğum gerçeğini değiştirmez
Yüksek ökçelerle düşmeden yürümeyi Ergenlik dönemimde öğrendim Hem de çivi döşeli kaldırımlarda tökezleyerek Sen ister süzme de İster muhallebi çocuğu Bir yanım İstanbul Diğer yanım yaslı Mardin, Anadolu
Bu asil kentin En işlek ve kalabalık caddesinde Bir bulut peşime düşer bir yağmur yıkar beni Çıplak ayakla dans edebilirim Aynı anda düşer yüreğime sessiz bir ağıt Bir kirpik eğimiyle gözyaşlarımı Dicleye dökebilirim Bir bileğim anais kokar Diğeri tandır İkiye ayrılmış bedenimin mutluluğu Ve hüznü de farklıdır.
Öfkene hedef olmamak için Heybemde suretimden dublörler çoğaltıyorum (Öyle beceriksizim ki kahretsin Bu ucuz filmde" bir Aliye Rona bile olamıyorum") Sanki alnım dart, Her ağzından çıkan zehirli ok Yetmedi mi gururumu dudaklarına rehin verdiğim Yazgımdan ne vakit vuracaksın Onu da bilmiyorum
Ne tuhaf, sıra dışı ve muammalı bu aşk Bir gün lodos, arada süt liman ve en çok poyraz Kulağımda değişken tınılar Bazen piyanodan dökülen notalar, bazen taş plaktan cızırtılı incesaz Hani sen zalimlerden değildin, en fazla çocuktun Ve masumdu ellerin, dilin ve dudakların Öyleyse alnına merhamet sür biraz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hani Çocuktun Sen... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hani Çocuktun Sen... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne tuhaf, sıra dışı ve muammalı bu aşk Bir gün lodos, arada süt liman ve en çok poyraz Kulağımda değişken tınılar Bazen piyanodan dökülen notalar, bazen taş plaktan cızırtılı incesaz Hani sen zalimlerden değildin, en fazla çocuktun Ve masumdu ellerin, dilin ve dudakların Öyleyse alnına merhamet sür biraz...
Mahsun olur bazen dizeler.Tıpkı yapayalnız seyredilen mehtaptaki gözler gibi,,derin ve iç çekici.Tebriklerimle,sevgimle şairem..muhteşemdi..
Ne tuhaf, sıra dışı ve muammalı bu aşk Bir gün lodos, arada süt liman ve en çok poyraz Kulağımda değişken tınılar Bazen piyanodan dökülen notalar, bazen taş plaktan cızırtılı incesaz Hani sen zalimlerden değildin, en fazla çocuktun Ve masumdu ellerin, dilin ve dudakların Öyleyse alnına merhamet sür biraz...
yine güzeldi anlatımın hemide çok güzel dizelerdi saygılarımla
Nasılsın iyi misin?