Susmalara soyundu duyulmadan avazın Bir kurşunla kayboldun verilmeden cevazın Hani nerede şimdi yıllar sürecek nazın Biz almadık elinden can kuşunu bebeğim Biz sürmedik namluya o kurşunu bebeğim.
Öyküsüz şiirler mi yazdırdın bedenine Lanet mi yağdırırsın seni yok edenine Söyle suçsuz günahsız ölmenin nedeni ne Hani amaç sizleri özgürce yaşatmaktı Pusudaki ellerden üstüne ölüm aktı.
Gamzene gömülürken ölümün parmak izi Düşmanımız değildin yakıp kavurdun bizi Tutmadı bu caniler dost olan elimizi Biz alıp şaklatmadık kırbaçları bebeğim Besleyip korumadık o açları bebeğim.
Eğrelti tebessümler bedeninle yok oldu Bizim de kalbimize hicran ateşi doldu Karanlıkta kayboldun bak gökte güneş soldu Melek olup uçarken bulutlar da utandı Sel gibi akıp giden gözlerin yaşı yandı.
Umutsuzluk çilesi kınaladı elini Ömür elbisesinin söktüler teyelini Terör denen günahın kim öder bedelini Görmesen de bitecek çirkin oyun bebeğim Seni bizden ayıran kendi soyun bebeğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TERÖRÜN EN KÜÇÜK MAĞDURUNA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TERÖRÜN EN KÜÇÜK MAĞDURUNA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
işte bunlar Kürt'ü bu kadar sever ! Zaten bunlarda insan sevgisi falan aramakta yanlış. Yüreklerinin çapı ne ki içerisine sevgi çöıksın...Yürekten kutluyorum seni Afet abla herkesin ders alması gereken bir eser....
Terör ırk ayırımı yapmadan, bu memleketin her ferdine kurşun sıkıyor. Ne diyelim ablam Allah devleti yönetenlere akıl izan versin, köpeklerinde belalarını versin. Çok hüzünlü vede gerçekçi bir şiir. yüreğiniz dert görmesin. selamlar...
ne okumaya, ne dinlemeye yürek dayanmıyor. müsebbibi olanlar utansınlar yaptıklarından, lakin utanmak insana mahsus bir haldir ve onlarda da bu yoktur. daim dua ile ablam
Eğrelti tebessümler bedeninle yok oldu Bizim de kalbimize hicran ateşi doldu Karanlıkta kayboldun bak gökte güneş soldu Melek olup uçarken bulutlar da utandı Sel gibi akıp giden gözlerin yaşı yandı.
Umutsuzluk çilesi kınaladı elini Ömür elbisesinin söktüler teyelini Terör denen günahın kim öder bedelini Görmesen de bitecek çirkin oyun bebeğim Seni bizden ayıran kendi soyun bebeğim.
Afet İnce Kırat HAKLISİN HER ZAMAN BİZLER İNANDİK ARKAMIZDAAN KÜUÜ KAZANIN HADİ HEYSABI YOK TÜRKIYEDE OTURAN İNSANLARIN NANKÖRDUR BU GÜZELIM VATANI NE HALE YOKMUŞLAR SEVGİYLE KAL
Terör belası Ülkemizi öyle bir sarmış ki, nedense ciddi kalıcı ve kökünden bitiren önlemler alınamıyor.Bir taraftan Teröre prim verilirken bir taraftan Terörle mücadele ediliyormuş izlemi veriliyor ama, olaylar durmuyor bir çok masum vatandaş çoluk çocuk katlediliyor.İnşallah bu Terörün SOn çırpınışlarıdır.Duyarlı yüreğinizi kutluyorum Değerli Bacım. Saygılarımla ...
Çok güzeldi.Ağlatsada bizleri terör naleti ayrım yapmadan herkesi hedef alıyor.Yakıyor yüreklerimizi.Duyarlı yüreğinizi kutluyorum.Sevgi ve saygılarımla...
Afet hanfendi, Duyarlı yüreğinizi kutluyorum... Allah o Lanet kurşunları sıkan elleri Felç etsin inşallah.... Biliyorum bunca ahh yerde kalmaz ve onlara doğal bir felaket gelir... Bu umudum....... sevgiler size.
Terör hiçbir amaç için onaylanmaz elbette. Kadın ve bebelere yöneldikçe daha da iğrençleştiler.
Dış devletlerin silah ve uyuşturucu alışverişinin çok önemli etkisi var onları desteklemeleri boşuna değil. Bölgede sürekli bir savaş istiyorlar ve en sonunda da bölgeyi ele almak istiyorlar. Ama büyük olanın planları karşısında bir gün kıpırdayamaz olacaklar inşallah. Teşekkürler duyarlı yüreğe. Selam ve sevgilerle
biz birlik olmalıyız elele vermeliyiz hepimiz ama hepimiz kirli oyunlar dönüyor yurdumuzun üzerinde baştakiler hala farkında değil veya işlerine gelmiyor minicik çocuklar aslan gibi fidanlar şehit oluyor ve hala ses seda yok önlem yok inanın gözyaşlarım hiç kurumuyor çok üzgünüm bir vatandaş bir insan olarak . usta kaleminizi gerçekleri haykıran yüreğinizi ayakta alkışlıyorum helal olsun size günün seçkisi diyorum
ağladığınıza üzüldüm, ama bunlar gözümüzün önündeyken yazmamak olmazdı, yazdım ve beğendiremedim kurula. ne yapalım biz de aşk şiiri yazarız bundan böyle bazılarına yaranmak için.
toplumun üzerine demokrasi diye serilen veyA örttürülen bu ölüm topragı kalkmadıgı müddetçe ve bu millet kendine gelmedigi müddetç.e böyle bebeler ve analar daha çolk kahpece şehit edilecelker. haklısınız size katılıyorum aziz dost
Ne söylesem! ....bu acı tarif edilemez.. hayvan desem hayvanlara hakaret olur...bir şiirimde demiştimki paçandan akıyor iblisin suyu... hakikaten öyle iblisin dölleri.. çok üzgünüm çok üzgün esen kalın...
Öyküsüz şiirler mi yazdırdın bedenine Lanet mi yağdırırsın seni yok edenine Söyle suçsuz günahsız ölmenin nedeni ne Hani amaç sizleri özgürce yaşatmaktı Pusudaki ellerden üstüne ölüm aktı.
Duyarlı yüreğinizi kutluyorum. Allah Bekek Katillerine lanet etsin. Saygı ve selamlarımla.
bir insanı öldürmek bütün alemi öldürmek gibi ya...hiçbir haklı gerekçesi olmayan bu terörle birçok masum canı öldürmek ?..güzel şiirinizi kutlarım selam ve dua ile
insanlara zarar veren teröre bende Lanet ediyorum insanları öldürmenin en büyük günahlardan olduğunu bilmeyen gafiller ilellebet huzur bulamayacaklar kutladım duyarlı yüreğinizi saygılar