siz hiç mavi elma şekeri yediniz mi bayım kırmızı, kanı hatırlatırdı ve antiseptik solüsyon kokan hastane odalarını annem elmaları ya göğe banardı ya da denize ve tatlı olurdu elleri değince
(iki meleğin kollarında gidince babam bir tek soyadı(m) kaldı krallığından)
ben bir şatoda yaşıyorum bayım balkonu bir uçuruma dayalı duvardaki boş takvime her gün bir yaprak taşıyan çocuk tek arkadaşım masamın üzerinde mavi sardunyalar ve bir ömür gibi dağılmış mikado çubukları toplamaya korkuyoruz çünkü ürkek ellerimiz
sonra gideceğim diyor, akşamüstüne dönerken gün ne zaman söylemek istesem birşeyleri ama uzaklarda gözleri bir pencerenin ardında bakışları gözlerine bağlı filikaları çözemiyorum sanki m ü h ü r nereye diyorum gi t m e ölümse beni de götür (beni de götür)
bir uçurtmaya sarılıyor uçurtma rüzgara ve bulutların dilinde yağmurdan bir ninni çıkarıp atıyorum üzerimden Polyanna elbisemi ve giyiniyorum deliliği biliyorum hiç benim olmayacak Peter Pan bir şiirin finali ipe çekerken gözyaşımda saklı hayal harflerimi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yorumlara bakıyorum gaz veriyorlar hüzün çok yakışıyor diyorlar sadece hüzün olsa dedimya birşeyler hissediyorum ama ifade edemiyorum her mısranın satırları sözler çok farklı farklı bir yaşam düşünce nasıl anlatabilsem en kestirme sanki siyaha boyanmış herşey gam kasvet içeriyor hayatı seven ben vallahi ruhum b oğuldu neden hep ölüm içeren karamsarlık üstünüze yapışmış neyseki yazılış tarihleri eski offf yok umarım hepsi böyle değildir şiirlerinizin yoksa size diyeceğim ki hadi nerelerdesiniz yakınlarımdaysanız gelin çiçek pazarına takılalım neşem neşeniz olsun şarkılarda sohbette çınlatalım etrafı :))
evet doğru cümleyi siz bulmuşsunuz sanki üzerinizde mazallah ölü toprağı evet doğrudur şiirler illada gerçekleri yansıtıyor diye birşey yok fakat kaç tane okudumsa karardım karakız oldum :)) helede fon müziğiniz var ya ALLAHIM DARILMAYINIZ CENAZE MARŞI belki bu kadar baymaz:))evet ben ÜSKÜDARDAYIM.Sayfadan bir bayan arkadaş 1 ay evveli İzmirden geldi sahilde KIZKULESİNİN oralarda kahkalarımız çınladı şarkılar vs
yok vallahi hüzün sadece şiirde çiçek pasajınıda severim, kalkıp elimde def oynarımda çok da gülümserim siz bakmayın şiirlere hüzün şiire yakışıyor diye:))
ben İstanbuldayım yakınsak neden olmasın çok yaşayın Hülya hanım gülümsettiniz bazen bende okurken şiirlerimi ruhuma gaflet basıyor ölü toprağı var sanki üzerimde:)) e dolayısıyla ilham kaynağıda önemli diyorum ya uzun dönemö arabesk takılmak yaramadı:))
bir uçurtmaya sarılıyor uçurtma rüzgara ve bulutların dilinde yağmurdan bir ninni çıkarıp atıyorum üzerimden polyanna elbisemi ve giyiniyorum deliliği biliyorum hiç benim olmayacak peter pan bir şiirin finali öldürürken gözyaşımda saklı hayallerimi..
off dediğim dizelerdi çok güzel anlatımdı saygım sevgimlesiniz