uzak günaydınım senden önce hiç bir tutku öpmedi alnımdan bilsem de bir nefes kadar yürümediğimi kalbinde ki; gürültücü bir çocuktum hep son soluğumu nefretine mesken adıyorum söyle sen ki hırçın bir deniz ve ben bir avuç kumken seni nasıl özlemeyeyim çünkü başka yazgılardan hiç geçmedi adım…
......!
biz eskiden bayım aynı yerden bakardık denize yakamoz emerdi gözlerimiz mavisinden boğazın ve köhne bir bankta buluşurdu ellerimiz aynıydı üzerimizdeki blue jean başka bir Ortaköy değildi şarkılar farklı olsa da aynıydı sesi kemanın, bağlamanın aynı hayallerin tozuna bulanıyordu çizmelerimiz!
(şimdi okkalı bir küfür molası gölgesinde soy ağacınızın)
ne çok severdik birbirimizi bayım dudağımdan eksi bir düşene dek baş harfiniz
üşür mü insan geçmişine hele bir de sarılacak yarınları gömülmüşse derinlere
küçücük saksılarımda büyüttüğüm açelyalar bulaşırdı her sabah yüzünüzden öptüğüm güneşe alışkınlığım bu yüzdendi çiçek kokulu akşamlara yalnızlığımın en büyük muştusuydu ayak sesleriniz (hiç gelmeyeceğinizi bilirdim oysa) hiç acımazdı pencere kenarında yorgun dirseklerim omzunuzda kapanacağını bilirdim nasılsa uykusuz kirpiklerimin
siz o vakitler münferit değildiniz değildiniz bayım şimdi bir yığın anı biriktirdiğim çatı katımda ahşap bir şifonyerin üzerinde bir avuç inciyle uykuya yatırdığım eski bir resimsiniz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eski Resim(sin)iz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eski Resim(sin)iz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biz eskiden bayım aynı yerden bakardık denize yakamoz emerdi gözlerimiz mavisinden boğazın ve köhne bir bankta buluşurdu ellerimiz aynıydı üzerimizdeki blue jean başka bir Ortaköy değildi şarkılar farklı olsa da aynıydı sesi kemanın, bağlamanın aynı hayallerin tozuna bulanıyordu çizmelerimiz!
(şimdi okkalı bir küfür molası gölgesinde soy ağacınızın)
ne çok severdik birbirimizi bayım dudağımdan eksi bir düşene dek baş harfiniz
----------------------------- Müthiş keyif aldım. Şiir adına teşekkürler yazarına. Kutladım...
siz o vakitler münferit değildiniz değildiniz bayım şimdi bir yığın anı biriktirdiğim çatı katımda ahşap bir şifonyerin üzerinde bir avuç inciyle uykuya yatırdığım eski bir resimsiniz..
"sevdim, sevenin bile aklına gelmeyecek yoğunlukta sevdim, boğazımda acı ve yaşlı hıçkırıklarla. sevdim, gözümde boğulduğum deryalarla. sevdim, kalbimde yarası nüksetmekte olan ağrılarla sevdim... sadece sevdim..."
Sonra... Sonrasında Şimdi sevdanın, sevginin, sevgilinin yokluğunda;
"Sevda bir serçe misali ağladığında ölendir
ağladığın sevdandır ölendir aşk aşk odamda asılı boş bir tablodur artık"
der gibiydi 'Yürek'.
Yine güzeldi. Yüreğinizden kaleminize düşenleri okumak ayrı dinlemek ayrı keyif.
bir pazar ikindisi
bir şiir
ve gürültü çıkarmaya gelen
hırçın bir mavi
*
aynıydık
başka değildi istanbul.