(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NERDESİN USTAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NERDESİN USTAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize kaleminize sağlık şair dost.Ben şiirde önce beni duygulandırabiliyormu ona bakarım ve duygu dolu bir şiir okumaktaktan mutluyum.Saygı ve selamlarımla...........
Vaveyla kopuyor bir kaşık suda Keyifle paylaşım kalmış umuda Eledim toprağı çölde kumu da Yanlış yazar isem suç bende değil
böyle demişsin ne de doğru kimseye birşey demeye gelmiyor ya ağzına geleni sayıyor insanalar işine gelmeyince ya engelliyor yada saldırgan bir dil ile hicivler yazıyor
ölçülü olan herşey güzel ve kıymetlidir ki buralarda şiir yayınlamak eleştiriye açık olmaktır
dün bir arkadaşım beni engellemiş neden bilyior musunuz yorumumun altına birinin yazdığı cevap syafasında görünmesin diye benim yazdığım bile değil
ne güzel değil mi?
"Üstâdlardan büyük sanma kendini öğren kuralları bin bir fendini Kabaran suların yıkar bendini Yanlış yazar isem suç bende değil. "
burasıda çok önemli yine burada tanıdığım bir bayan arkadaş bir gün msnde şöyle yazmıştı bana bana heceyi öğreten hocam 2 gün sonra kendisinden daha iyi yazıp güne geldiğim için benimle küstü ve siteden ayrıldı!
bu olaylar böyle olmaz bu bir iki günde şahane hececi olunmaz bu iki öğretene saygı duyulmaz mı hiç? iki günde aliyyül ala şairler sultanı olmak akıllıca mı? hangi mantığa sığar bu üç bir böcek bir kurdela baş göklere değmemeli
bu arada yukarıda da ikinci satır küçük harfle başlamış bu bir kurala sığar mı Ziya kardeşim
şiirin çok anlamlı olmuş ustaca dokunmuşsun şairciklere ve şiirciklere
gönlün kalemin dert görmesin iki dünya saadeti dileklerimle saygımla...
/ bu kadar büyük harf küçük harf dedim gidip kendi şiirimi düzeltmeliyim :) /
DİVANNN tarafından 9/1/2011 10:36:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
kaç paragrafı tamamen küçük harfle yazmışım carı carı düzelttim ama daha vardır çok hata sen bakma bana kötüyle kötü olunmaz mış! mış birleşikmi yazılmalı acaba?
şimdi imkan oldu şiiri okuyayım dedim bak yine bir şey gördüm "Herkesin bir derdi var bu alemde Yanlış söyler isem suç bende değil. kumandamdan çıktı emir kalem de Yanlış yazar isem suç bende değil. "
3. satır ilk harf küçük olmuş kasıtsız ise düzeltirsiniz sanırım
inşallah eksik hecede vardır yakalanır hatta fazlada olabilir
Kavga yapanlara akıl sır ermez Kimse ortalığı toplayıp dermez Bakımsız ağaçlar meyve de vermez Yanlış yazar isem suç bende değil.
KUTLUYORUM, GÜZEL BİR HECE OKUDUM. ŞAİRLERDE SİTELRDE KAVGA EDİYORLAYA ONA ÇOK ÜZÜLÜYORUM. MAKSAT GÖNÜL YAPMAKKEN UFAK BİR YANLIŞLIK BÜYÜK YANLIŞLIKLARA SEBEB OLABİLİYOR. GÖNÜLERİMİZİN HOŞ OLASI DİLEKLERİMLE HAYIRLI BAYRAMLAR...
seker gibi tatlilikda olan bu hiciv´i okumak büyük bir zevkdi...
herkes nasibini almali:) burdan... .................. Sevgi saygı yoksa insan olunmaz İşe yaramayan sert taş yolunmaz Kirli havalarda nefes solunmaz Yanlış yazar isem suç bende değil. ........................