(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bayram Tadı: Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bayram Tadı: Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"bayram tadında geçsin aramız istediğimizde birbirimize verecek şekerlerimiz olsun aşk dolu heybemizde"
ne güzeldi M.Selim..
az önce sahideydim iki grup kavga ediyordu..Gençler tuhaf tuhaf izledim ne bayram ne seyran umurlarında.Ramazan bitti ya şeytanlar çözüldü dedim kendi kendime:)
sen güzel bakıyorsun güzel anlatıyorsun aynaya bakar gibi bakıyorsun şiirlerinde kendi yüreğinin güzelliği.. vah kirli kalplere...onların yüzlerinede vuruyor kir...
çok çok güzeldi..
sevgimle...
de_soulmate tarafından 9/1/2011 2:35:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
büyük bir mutlulukla okurum mailin var sabah okur atarım M.Selim.Bende bayramını en içten dileklerimle kutlar sağlıklı mutlu huzur dolu nice bayramlar dilerim..
ve bayramın çocuksu yanıyla
konuşsun
hayata tutunsun
ikimize nasiplenen nimetler
kutlu ve mutlu olsun temennisinde
çok güzeldi...sevgiler...