Gelişin hazanları yeşillendiren bahar Gelişin solan güne bahşedilmiş nevbahar. Gelişin karanlığı aydınlatan bir ışık Ve bir geliş bu kadar yürekten güzel ve şık.
Bir geliş ki bulutlar sevincinden ağladı Gözyaşları gönülde nehir olup çağladı. Bir geliş ki kuruyan topraklarım yeşerir Viran olmuş dünyama,ruhuma neşe verir. Bir geliş ki dalımda açıyor efil efil Andım olsun ki buna bütün tabiat kefil. Sözlerimde ki coşku sana methiye değil isyanım şanssızlığa, kaçan zamana değil. İçimde ukte kalmış özlemin sancısıdır Huzuruma gem vuran vuslat yabancısıdır.
Bu yüzden heyecanım bu yüzden haykırışım Bel ki de bu yüzdendir böyle gönül kırışım. Bütün suçu sırtıma acımadan yükleyip Ardından rüyalarda adını sayıklayıp. Gittiğin günden beri yolunu gözler oldum Gecenin mehtabında yüzünü izler oldum. Uzak mesafelerdir beni umutsuz eden Gelmeyen selâmındır canı üzüp kahreden. Halimi gel gör işte bıraktığın yerdeyim Bunca yıl çektirdiğin umarsız kederdeyim.
Peki! Ben sensizlikle sarıp sarmalanırken Yüreğim hasretinle yanıp tırmalanırken. Bembeyaz sayfalara adın karalanırken Gel diyen sayhalarla ruhum paralanırken Sen nerde sabahladın duymadın mı sesimi? Hiç mi hayal etmedin sımsıcak nefesimi?
Kavuşmanın neşesi, matemi tenden soyup Yerine mutluluğu mükâfat diye koyup. Sinecek peşi sıra depreşen anılarım Zuhura gelmeyecek ürküten sanılarım. Bil ki bu aşk ateşi yanacak sonsuza dek Sığınacak tek liman bilecek sonsuza dek.
Gidişin zindanlar da çürüten bir cürümdur. Gelişin azat edip yaşatan sürurumdur.
Bazen kalbi söyleten ayrılık evhamıdır. Bazen kalbi coşturan ustanın ilhamıdır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELİŞİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELİŞİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Gelişin hazanları yeşilleten bir bahar Gelişin solan güne bahşedilmiş nevbahar. Gelişin karanlığı aydınlatan bir ışık Ve bir geliş bu kadar yürekten güzel ve şık. "
Aşkı bu kadar güzel ve edebinle anlatan kalemi kutluyorum dost.. Ne kadar incelikle işlemişsiniz dizeleri. Kumaş böyle dokunur ebruli desenleriyle, bu kadar şık basılır kaleme..Yüreğinize ömrünüze bereket.ALLAH' a emanetsiniz.
Peki! Ben sensizlikle sarıp sarmalanırken Yüreğim hasretinle yanıp tırmalanırken. Bembeyaz sayfalara adın karalanırken Gel diyen sayhalarla ruhum paralanırken Sen nerde sabahladın duymadın mı sesimi? Hiç mi hayal etmedin sımsıcak nefesimi?
ETMEMİŞ DEMEK Kİ :(( TEBRİK EDİYORUM MÜKEMMEL DİZELER USTA KALEMİNİZE DUYGULARINIZA SAĞLIK DOST YÜREK HAYIRLI BAYRAMLAR DİLİYORUM SELAM SAYGIMLA.