çok da umrundaydı sanki tüm gazetelerde haber olmak öldürdükten sonra beni.
yakardın ardım sıra bir sigara dumanını çekerken yedi yirmi dört ederdin beni millete maskara.
-’hey millet, benim o, ben öldürdüm onu!’ demek mutlu ederdi yokluğumda.
asfaltları bölerken uykularım zehrin de titrek dişlerimle bakakalırdım sokaklar da.
öylece bir gece uyanıp yatağından aklına gelirdim, üşürdün o an .
cami duvarına yapışmış tenimi günahkar her sözümü, niyetimi gazetelerden satın alırdın bir de yalnız senin yalnızlığın.
kıyar mıydın gerçekten bana zindan eder miydin dünyayı ansızın bizim adımıza?
bilmem ki sen ne acayip şeydin ay keserdi bileğini yeniden hovardalıkları severdin.
yokluğunun gece olduğu saatler de bir ben vardım cebinin içinde; -’cigaram, çakmağım ve... sana yazılmış buruşuk bir kağıdım’
hepsi şahitti bende ki sana sende ki bensizlik de şahitti aşkın yitik düş olmadığına.
gel zaman git zaman, sonra ceplerimiz delindi bir zaman kaybettik birbirimizi.
üzgün değilim demiştim sana çünkü hiç yoktun buralarda aramıştım seni bir ara oysa çıkmaz sokaklarda parklarda ağaç kovuklarında; tanıdık içi boş umutlarda.
ne alaaddinin cini çıktı en sonda demlikten ne de sen geldin gittiğin yerden öylesine bir anti depresan hapı içmiştim şiir dediler, inandım yazdım yeniden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen&Şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen&Şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üzgün değilim demiştim sana çünkü hiç yoktun buralarda aramıştım seni bir ara oysa çıkmaz sokaklarda parklarda ağaç kovuklarında; tanıdık içi boş umutlarda.
ne alaaddinin cini çıktı en sonda demlikten ne de sen geldin gittiğin yerden öylesine bir anti depresan hapı içmiştim şiir dediler, inandım yazdım yeniden.
ne denir güçlü kalem yazdı yazıyor işte çok güzeldi anlam dolu saygımla
ne de sen geldin gittiğin yerden
Evet! İşte tam burası,ıııı...Harika!
Yüreğinize sağlık :)