//...sağır değilim hapsetmiştim seni sessiz harflerin gölgesine yoksa görebiliyorum hâlâ sözlerinin rengini...//
göremezdin saklamıştım seni unuttum barikatlı ve ödeneği kendinden bile gizli! sessiz harflerin çok sesli teşekkülüne kısıktı sesim duyamazdı kimse bir tek seni gördüğümde bozuluyordu frekans hepsi o -ki; onu da geçici körlüğün, kalıcı ahmaklığıyla hallediyorum_ kendini kandırmaktı belki sağ gösterip sol vurmak ya da gözlerini kapaması gül bahçesini çiğneyen koca çınarın veya cam sanması işte insanın tüm aynaları!..
kolay örtülmüyor haklısın yapma çirkinliklerle tabii güzellikler bir sivilce bulmak eski resimlerde samanlıkta inek aramak mesela! gamzelerini ütüledim bu arada haberin olsun ah bir bırakabilsem diyorum hiç içmem artık şu mereti! -burada dudaklarından bahsetmiyorum!- yoğurdun kaymağını da sevmiyorum artık ballı lokmalar da haram!..
dayandıkça senden yana olmayan kise kalmadı içimde de kaç iftiracı katledildi bilirim neden anlatıyorum ki yanmadan canı kim bilebilir tepeye beş kala zirveden düşen zihni zerrece ölüm değilken korkusu ki; zaten yanına almamış ölümü ki; o zaten k e n d i n i bağladığı ipin-demirin ucunda görür gözlerine kıymadıysa! gece karanlığında kara gözlüklere saklanmak hangi denizin tuzudur hangi limana demirlidir severadımlara ölümüne inat kuşanmak nedir!..
//... bozdurdum içimdeki tüm ziynetlerimi gel al kendini...//
(... Farkındasın biliyorum...Geçmiş zamanın geniş kaypaklığına sığındığımın . Hani hep derdim ya ’Ben Seni Senin Bile Anlayamayacağın Kadar Seviyorum’ Şimdi demiyor muyum d e n i y o r u m elbet! Â m â dinlemiyor kelimelerim!..)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni Nasıl Severdim (1) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni Nasıl Severdim (1) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlk tanıdığımda ben pek şiir yazmayı beceremiyorum, öyle iddiam da yok demiştin Serhat O süreç boyunca şiirlerini izliyorum, okuyorum ve ilk söylediğin bana inandırıcı gelmedi. Yani şiire ve sözcüklere bu kadar haki olan birini görüyorum ben şiirlerini okuduğumda.
Çok farklı çok yenilikçi ve şiire çıkış yolu arayan bir tavrın var. Bunu taktir ediyorum. Sadece bir hususta fikrimi söylemek istiyorum. Şiirlerinde bazen gereksiz noktalama işaretleri kullanıyorsun, şiire iyi bakan biri bundan biraz rahatsız olabilir. Yani bu slaç kullanımını yasaklamak lazım, üstelik 2 tanesini yanyana... Şekilcilik denen şey aslında kötü değildir, ama şekilciliği yazının veya şiirin tekniği üzerine oturtabildiğin sürece bu avantajdır.
Ama şiire, anlatıma düşsel vurguya diyecek bir şey yok. Keyifle ve sindire sindire okuyorum. Kutluyorum kardeşim...
Aynı cümlenin icinde özneyle yüklem olmak neye yarar ki... Artık suçumuz sabit hüküm belli diyen mısralardı,can-ı gönülden tebrik ederim sevgili şâir.Sevgiyle kalın hoş kalasınız.
tuttu nefesinin son zerresini
ya hayat kazanacak
yada ölümün siyah beşiği
hep tebriklerimle desem ....
tşk.